تصاویر گوشی هواوی P50 پیش از رونمایی منتشر شد

رسانه کلیک - در ماه های اخیر اخبار متعددی درباره پرچمدار مورد انتظار غول چینی منتشر شد. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این محصول، تصاویر گوشی هواوی P50 سر از فضای مجازی در آورده است. 

تصاویر گوشی هواوی P50 پیش از رونمایی منتشر شد

مدتی است که اخبار زیادی پیرامون پرچمدار آینده شرکت هواوی منتشر می‌شود که از طراحی عجیب پنل پشتی آن حکایت دارد. حال یکی از افشاکنندگان اینترنتی اقدام به انتشار تصاویر گوشی هواوی P50 کرده است که رندرهای قبلی را تائید می‌کند.

تصاویر مورد بحث توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که پنل پشتی این گجت قدرتمند و زیبا را به نمایش می‌گذارد. با نگاه به تصویر، جالب‌ترین بخشی که به چشم می‌خورد، ماژول دوربین این محصول است که لنزهای آن داخل دو حلقه بزرگ قرار گرفته‌اند. این دو حلقه بزرگ شامل چهار لنز هستند که یکی از آنها دارای یک سنسور بزرگ به اندازه یک اینچ بوده که از قرار معلوم، لنز اصلی دوربین این گوشی است. شخصی که این تصاویر را به اشتراک گذاشته، ادعا می‌کند که آنها رندرهای رسمی پرچمدار آینده غول چینی هستند.

دو ماژول حلقه‌ای به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. حلقه بالایی دارای سه لنز و فقط یک سنسور روی حلقه پایینی قرار دارد. لنزی که در حلقه پایینی تعبیه شده، بزرگ‌ترین سنسور در این گجت به حساب می‌آید.

حلقه‌های ماژول دوربین این محصول در رندرهای قبلی دیده شده بود اما طرح سنسورهای زیر این حلقه ها در آن زمان قابل مشاهده نبود. احتمالا این دستگاه از یک لنز پریسکوپ نیز برخوردار باشد، اگرچه در رندرهای منتشر شده، این سنسور قابل مشاهده نیست. اما این امکان وجود دارد که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه پایه‌ای این گجت جذاب باشد و ما در نسخه بالاتر، شاهد یک سنسور مخصوص به جهت بزرگنمایی پریسکوپی باشیم.

این شرکت قصد دارد تا به زودی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کند و ما زمان دقیق آن رویداد را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال نظر