امکان برقراری تماس واتس اپ در KaiOS برای گوشی های ارزان قیمت فراهم شد

رسانه کلیک - به تازگی اعلام شده است که کاربران گوشی‌های ارزان‌قیمت می‌توانند تماس واتس اپ در KaiOS را تجربه کنند که این می‌تواند ارزان‌ترین راه مکالمه اینترنتی باشد. 

امکان برقراری تماس واتس اپ در KaiOS برای گوشی های ارزان قیمت فراهم شد

چندین سال است که پیام‌رسان واتس اپ برای تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها عرضه شده و کاربران زیادی از این پلتفرم به جهت انجام کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند. اما سیستم‌عامل KaiOS نیز از این برنامه استفاده می‌کند که شاید کمتر کسی اسم آن را شنیده باشد.

حال واتس اپ با همکاری این سیستم‌عامل، اعلام کرده‌اند که برقراری تماس واتس اپ در KaiOS در نسخه ۲.۲۱۱۰.۴۱ این پیام‌رسان محبوب برای کاربران امکان‌پذیر شده است. در این صورت می‌توان گفت که برقراری تماس از طریق گوشی‌های این شرکت می‌تواند ارزان‌ترین راه مکالمه اینترنتی (VOIP) باشد.

با توجه به این اعلامیه، شما برای مکالمه از راه دور با دوستان و خانواده خود دیگر نیازی به خرید گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت نداشته و می‌توانید با داشتن یک گوشی ساده غیر اندرویدی، از این خدمات استفاده کنید. بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی، بسیاری از فعالان حوزه فناوری نیز اعلام کردند که خدمات جدید واتس اپ می‌تواند بسیاری از افراد در سرتاسر جهان را دربرگیرد.

در همین راستا، یکی از مسئولین واتس اپ در مصاحبه‌ای اعلام کرد: "ما قصد داریم تا با پشتیبانی از شرکت‌های کوچک و سیستم‌عامل‌های کمتر شناخته شده، استفاده از واتس اپ را برای همه مردم دنیا امکان‌پذیر کنیم".

لازم به ذکر است که تنها پیش‌نیاز استفاده از تماس صوتی واتس اپ در گوشی‌های ارزان قیمت، داشتن حداقل رم ۵۱۲ مگابایت در کنار نسخه جدید است. با اضافه شدن این قابلیت به گوشی‌های پایین‌رده، بسیاری از کاربرانی که صاحب یک گوشی ارزان‌قیمت هستند نیز می‌توانند با داشتن یک اتصال ساده وای‌فای یا موبایل دیتا، بصورت اینترنتی اقدام با مکالمه با خانواده و دوستان خود کنند.

به نظر شما آیا واتس اپ می‌تواند با عرضه خدمات اینترنتی در دستگاه‌های بیشتر، تعداد کاربران خود را افزایش دهد؟

ارسال نظر