توقف پشتیبانی مایکروسافت از بازی Halo برای Xbox 360 تا آخر 2021

رسانه کلیک - مایکروسافت قصد دارد تا پایان سال 2021 پشتیبانی خود را از سری بازی‌های Halo در Xbox 360 به دلیل تکنولوژی قدیمی این بازی‌ها پایان دهد. 

توقف پشتیبانی مایکروسافت از بازی Halo برای Xbox 360 تا آخر 2021

شاید نتوانید روی بازی‌های آنلاین Xbox 360 Halo به مدت طولانی‌تری حساب باز کنید. به گزارش Thurrott مایکروسافت و توسعه‌دهنده این بازی، استودیوی 343 Industries در سال آینده پشتیبانی از Halo Xbox 360 را متوقف خواهند کرد. این دو شرکت هم اکنون نیز فروش دیجیتال تمام بازی‌های Halo را برای پلتفرم Xbox 360 متوقف کرده‌اند (هرچند دسترسی به این بازی از طریق DLC هنوز در ممکن است) و ویژگی‌های کلیدی آنلاین این بازی را برای زمان بعد از 18 دسامبر 2021 متوقف خواهد کرد.

این تصمیم روی بازی‌های Master Chief Collection یا Halo Wars: Definitive Edition تأثیری نمی‌گذارد ، اما بر روی نسخه‌های سازگار با Xbox One یا Series X / S این بازی تاثیر خواهد داشت. نسخه‌های Xbox 360 هنوز از بازی های آنلاین سفارشی ، بازی های محلی و جوخه های آنلاین پشتیبانی می‌کنند - شما فقط نمی توانید از ویژگی‌های وابسته به خدمات استفاده کنید.

هرچند این تصمیم خیلی غافلگیرکننده نیست. Halo 4 آخرین نسخه تیرانداز معمولی Xbox 360 است که در سال 2012 عرضه شده است. این بازی‌ها قدیمی هستند و وقتی بازیکنان می‌توانند نسخه‌های MCC را با استفاده از فن‌آوری مدرن تغییر دهند، توجیهی برای پشتیبانی مایکروسافت از بازی Halo وجود نخواهد داشت.اما همچنان شنیدن این خبر برای بعضی‌ها غم‌انگیز است. بسیاری از گیمرها با بازی عناوین Halo در Xbox 360 بزرگ شده‌اند- مایکروسافت و استودیوی 343 Industries به طور موثر خاطرات دوران کودکی را از بین می‌برند، حتی اگر بازی‌ها هنوز در سطح پایه کار کنند.

ارسال نظر