تولید گلکسی M41 با باتری ۷هزار میلی‌آمپر‌ساعتی دوباره آغاز شد

رسانه کلیک - تولید گوشی گلکسی M41 متوقف نشده است و به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد تولید این گوشی را با باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعتی دوباره آغاز کند. 

تولید گلکسی M41 با باتری ۷هزار میلی‌آمپر‌ساعتی دوباره آغاز شد

چند هفته گذشته در گزارشی اعلام شد که سامسونگ دیگر گوشی گلکسی M41 را تولید نمی‌کند و قصد دارد تولید گوشی جدیدی به نام M51 را آغاز کند. اما طبق گزارش‌های مختلف، مشخص است که این شرکت تولید این گوشی را متوقف نکرده است و قصد دارد گلکسی M41 را با باتری بزرگی به بازار عرضه کند. همچنین این گوشی در تاریخ ۲۸ ژوئن تاییدیه‌ای را در کشور چین دریافت کرد.

آژانس 3C در وب‌سایت خود نوشته است که فرآیند تولید گلکسی M41 به‌ پایان نرسیده است و سامسونگ قصد دارد در آن، از باتری بسیار بزرگ ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند. این حجم باتری برای گوشی‌های هوشمند بسیار مناسب است و تقریبا برابر با باتری‌های استفاده شده در تبلت‌های بزرگ است.

گزارش‌های دیگری موجود هستند که می‌گویند شرکت سامسونگ قصد دارد از یک صفحه نمایشگر OLED برای این گوشی استفاده کند که متعلق به شرکت زیر‌مجموعه خود به نام سامسونگ دیسپلی است. این شرکت در زمینه تولید صفحه نمایشگر فعالیت می‌کند و شرکت سامسونگ و چند شرکت دیگر مشتریان آن هستند.

ارسال نظر