جدیدترین رندرهای Huawei P50 Pro در اینترنت منتشر شدند

رسانه کلیک - با نزدیک شدن به زمان رونمایی پرچمدار قدرتمند شرکت هواوی، اخبار پیرامون این سری نیز بیشتر می‌شوند. حال جدیدترین رندرهای Huawei P50 Pro در فضای مجازی منتشر شده است. 

جدیدترین رندرهای Huawei P50 Pro در اینترنت منتشر شدند

اوایل این ماه بود که غول چینی از نسخه جدید سیستم‌عامل هارمونی خود در کنار تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند 4G خود رونمایی کرد. حال با نزدیک شدن زمان رونمایی گوشی پرچمدار این شرکت، اخبار و شایعات زیادی پیرامون این خانواده مورد انتظار در فضای مجازی منتشر می‌شود. بر همین اساس، جدیدترین رندرهای Huawei P50 Pro در اینترنت به اشتراک گذاشته شده‌اند که جزئیات بیشتری از طراحی این محصولات برای ما به ارمغان می‌آورند.

به گفته یوچنگ‌دونگ مدیرعامل بخش فروش شرکت هواوی، نسخه بروزشده سری P پرچمداران کمپانی هواوی در بهار هر سال معرفی می‌شوند. اما با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در زمینه تامین سخت‌افزارهای مورد نیاز این شرکت از سمت ایالات متحده، غول فناوری چینی نتوانسته است طبق برنامه همیشگی خود عمل کند.

چند روز پیش بود که تصاویر زیادی از پرچمدار مورد انتظار هواوی منتشر شد. حال ما شاهد تصاویر جدیدتری از نسخه پرو این محصول هستیم.

[lightgallery images="308344,308345,308346,308347"]

با نگاه به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که طراحی محصول پیشرو با اسناد افشا شده قبلی مطابقت دارند. هم‌چنین در دستگاه پیشرو ما شاهد یک دوربین سلفی بصورت حفره‌ای در وسط قسمت بالایی گوشی هستیم. این درحالی است که پنل پشتی از دو حلقه بزرگ سیاه‌رنگ به عنوان جایگاه دوربین‌های پشتی بهره می‌برد. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به این مسئله پی‌برد که چیدمان لنزها ساختاری به شکل ۳ به ۱ دارند. این بدان معناست که در حلقه بالایی ما شاهد سه لنز و در حلقه پایینی ۱ لنز بزرگ هستیم.

بعلاوه، به نظر می‌رسد که مدل پرو در چهار رنگ آبی، طلایی، مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که تمامی اعضای خانواده جدید هواوی به نسخه ۲ سیستم‌عامل هارمونی مجهز خواهند بود و خدمات گوگل در آنها وجود نخواهد داشت.

از دیگر مشخصات مشابه مدل پیشرو می‌توان به استفاده از پردازنده کایرین ۹۰۰۰، استفاده از لنز اصلی سونی IMX800 (در مدل پروپلاس لنز مایع نیز استفاده خواهد شد)، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از سرعت شارژ سیمی ۶۶ وات و بی‌سیم ۵۵ وات اشاره کرد.

ارسال نظر