مگ سیف جدید اپل محدودیت شارژ معکوس آیفون ۱۲ را از بین می‌برد

به تازگی کمپانی اپل از MagSafe Battery Pack رونمایی کرده که استفاده از آن برخی محدودیت‌ها را در زمینه شارژ آیفون ۱۲ از بین می‌برد. 

مگ سیف جدید اپل محدودیت شارژ معکوس آیفون ۱۲ را از بین می‌برد

اخیرا غول فناوری آمریکایی از مگ سیف جدید خود با قیمت ۹۹ دلار رونمایی کرده است. به گزارش MacRumors، به نظر می‌رسد با رونمایی از این گجت کاربران می‌توانند محدودیت شارژ بی‌سیم معکوس در سری آیفون ۱۲ را از بین ببرند. البته پیش از این شایعه شده بود که این ویژگی قرار است در آیفون ۱۱ مورد استفاده باشد.

در واقع فناوری شارژ معکوس به باتری داخل گوشی هوشمند این امکان را می‌دهد تا انرژی خود را با دیگر دستگاه‌ها مثل گوشی‌های دیگر، بادزها و... به منظور شارژ آنها به اشتراک بگذارد.

البته استفاده از این در آیفون برخی معایب دارد. برخلاف فناوری شارژ معکوس دیگر کمپانی‌ها مثل سامسونگ و هواوی سیستم اپل مثل همیشه با کمی تفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برای مثال برای انتقال شارژ از آیفون میزبان، دستگاه باید مستقیما به برق متصل باشد. بعلاوه درحال حاضر تنها دستگاهی که می‌تواند توسط قابلیت شارژ معکوس اپل شارژ شود پک باتری مگ سیف است.

طبق اعلام رسمی اپل در صفحه پشتیبانی وب‌سایت خود درباره محصول جدید: «اگر مگ سیف جدید و آیفون شما بطور همزمان نیاز به شارژ شدن داشته باشند، شما می‌توانید هردو آنها را در یک زمان شارژ کنید. برای این کار مگ سیف خود را به آیفون چسبانده و آن را به برق بزنید. در صورت استفاده از آداپتور ۲۰ وات شما می‌توانید هردو دستگاه را با سرعت ۱۵ وات شارژ کنید.»

توجه داشته باشید این ویژگی فعلا فقط با استفاده از آیفون ۱۲ و پک باتری مگ سیف قابل استفاده بوده و از آنجایی که این ویژگی اولین قدم‌های اپل برای استفاده از فناوری شارژ معکوس به حساب می‌آید، بزودی دستگاه‌های بیشتری از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

ارسال نظر