در رویداد One More Thing اپل انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

رسانه کلیک - سومین رویداد امسال اپل با نام رویداد One More Thing و با محوریت معرفی رایانه‌های Mac خود در ساعت 21:30 به وقت ایران در روز ۲۰ آبان برگزار می‌شود.

در رویداد One More Thing اپل انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

اپل سومین رویداد ویژه امسال خود را در همین ماه‌ در سه شنبه، 10 نوامبر (۲۰ آبان) برگزار می‌کند. دعوت‌نامه این رویداد که با نام One More Thing برگزار می‌شود، در تاریخ 2 نوامبر از طرف این کمپانی ارسال شده است. این اولین بار است که این کمپانی رویدادی را در این زمان از سال برگزار می‌کند و پس از برگزاری دیگر رویدادهای خود- جایی که iPad Air ، Apple Watch و iPhone 12 جدید خود را به مردم معرفی کرده بود.

تنها محصولاتی که در این مرحله برای رونمایی توسط اپل باقی مانده است ، Mac ، Big Sur و تغییر به پردازنده Apple Silicon است.

چه چیزی در این رویداد اپل با نام One More Thing معرفی خواهد شد و چگونه می‌توانید این رویداد را تماشا کنید؟ در زیر همه چیز را برای شما توضیح خواهیم داد.

رویداد One More Thing چه زمانی برگزار می‌شود؟

بر اساس اطلاعاتی که اپل درباره این رویداد گفته است، ''One More Thing'' در روز سه شنبه ، 10 نوامبر (۲۰ آبان) سال 2020 برگزار می کند.

زمان شروع این رویداد:

ساعت ۲۱:۳۰به وقت تهران در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ یا 20 نوامبر 2020

چگونه این رویداد را تماشا کنیم:
مانند سایر رویدادهای اپل که امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار شد، این رویداد نیز بصورت آنلاین و بدون حضور مهمانان پخش خواهد شد. هرچند که رویدادهای قبلی از پیش ضبط شده و دارای شکل و شمایل یک تبلیغ تجاری واقعاً طولانی بودند.

روش‌های مختلف پخش این رویداد:

کانال اپل در یوتیوب: اپل قبلاً مکان یاب YouTube را برای رویداد Apple Silicon منتشر کرده است. با جستجوی کانال اپل و یافتن این رویداد در کانال، می توانید رویداد را روی هر دستگاهی که دارای YouTube باشد پخش کنید.
وب سایت Apple Event : شما نیازی به استفاده از YouTube ندارید - می توانید رویداد را مستقیماً از طریق وب سایت Apple Event در رایانه شخصی ، گوشی هوشمند یا تبلت خود مشاهده کنید. فقط مطمئن شوید که مرورگر وب شما به روزرسانی شده و یکی از مرورگرهای Safari ، Chrome ، Firefox یا Edge باشد و از MSE ، H.264 و AAC پشتیبانی کند.
برنامه Apple Event: برنامه Apple Events را روی لیست پخش Apple TV خود نصب کنید. این برنامه در دستگاه های قدیمی Apple TV از قبل نصب شده‌است. نماد برنامه همان تصویر دعوت‌نامه را یک یا دو روز قبل از رویداد منعکس می‌کند.

چه انتظاری از محصولات رونمایی شده در این رویداد داریم؟

با نزدیک شدن به پایان سال و مشخص شدن تمامی محصولات عرضه شده اپل، بنابراین حدس و گمان زیادی درباره محصولات قابل رونمایی در این رویداد وجود ندارد. با این حال هنوز شایعات و گمانه زنی‌ها درباره محصولات جدید وجود دارد.

پردازنده Apple Silicon
اپل قصد دارد در خط تولید رایانه‌های خود از پردازنده های اینتل دور شود و به پردازنده‌های ARM خودِ اپل که در حال حاضر در مدل‌های آیفون و آیپد این کمپانی استفاده می شوند، روی آورد. اپل پردازنده های جدید خود را Apple Silicon نامیده است.

هنگامی که خبر این تصمیم اپل در اوایل سال جاری اعلام شد، اپل گفت که اولین مکینتاش مجهز به Apple Silicon تا پایان سال در دسترس خواهد بود و تمامی رایانه‌های مجهز به سیستم عامل مک تا سال 2022 این سوییچ را انجام خواهد داد. اطلاعات بیشتر راجع به این پردازنده در طی این رونمایی مشخص خواهد شد.

MACBOOK AIR AND MACBOOK PRO
مشخص نیست که کدام مدل های مک برای اولین بار از تراشه های خود اپل استفاده می‌کنند. اما بر اساس گمانه زنی‌ها ابتدا MacBook Pro به‌روز شده، سپس یک MacBook 12 اینچی، iMac 24 اینچی یا MacBook Air به این تراشه مجهز خواهد شد. بر اساس گزارش بلومبرگ ما شاهد یک MacBook Air 13 اینچی به همراه MacBook Pro 13 و 16 اینچی خواهیم بود.

MACOS 11 BIG SUR
نسخه بعدی MacOS از WWDC در تابستان امسال به شکل نسخه آزمایشی بتا در دسترس است. همین هفته اپل نسخه MacOS 11.0.1 را منتشر کرد که نشان می‌دهد برای انتشار آماده است. این به روزرسانی ظاهری جدید به MacOS بخشیده است و آن را بیش از گذشته شبیه iOS کرده است. تاریخ انتشار این سیستم عامل در این رویداد مشخص خواهد شد.

AIRTAGS
ما بیش از یک سال است که در مورد ردیاب های کوچک و بی سیم اپل که به موارد تصادفی متصل می شوند - مانند برچسب های Bluetooth TIle - شنیدهایم. این احتمال وجود دارد که در رویداد 10 نوامبر سرانجام این کمپانی این محصول را رونمایی کند، اما از آنجا که انتظار داریم Mac تمرکز اصلی را داشته باشد، شاید اپل زمان دیگری را برای رونمایی از این محصول انتخاب کند.

AIRPODS STUDIO
AirPods Studio مانند AirPods است، اما با این تفاوت که آنها به جای ایربادهای بی‌سیم ، هدفون‌های over-the-ear هستند. گزارش ها درباره زمان دقیق عرضه این هدفون‌های به صورت مشخصی معلوم نیست، آخرین شایعات حاکی از تاخیر عرضه آنها تا سال آینده است.

با توجه به نام این رویداد، این احتمال وجود دارد که اپل شگفتی برای ما داشته باشد، مانند عینک AR، یا محصول دیگری که شرکت روی آن کار می‌کند. با این حال ، ما اطمینان داریم که Mac ستاره درخشان این رویداد خواهد بود.

ارسال نظر