راه‌اندازی مجموعه‌ای از محصولات گیمینگ توسط Logitech G با همکاری Riot Games

رسانه کلیک - کمپانی Logitech G قصد دارد با همکاری Riot Games کمپانی سازنده بازی League of Legends، محصولاتی را با تم شخصیت‌های این بازی به بازار عرضه کند.

راه‌اندازی مجموعه‌ای از محصولات گیمینگ توسط Logitech G با همکاری Riot Games

برند Logitech G قصد دارد با همکاری Riot Games مجموعه‌ای از محصولات بازی (League of Legends (LoL را که دارای مجوز رسمی هستند راه اندازی کند. بر اساس گزارش‌های این کمپانی، این محصولات شامل هدست مخصوص بازی، هدفون داخل گوشی، ماوس بی‌سیم و پد ماوس هستند.
به نقل از وب‌سایت Businessswire کمپانی Logitech جزئیات این مشارکت را به همراه جزئیات محصول در وب سایت رسمی خود ارائه داده است. برای Unware بازی League of Legends یک بازی ده ساله MOBA) Multiplayer Online Battle Arena) است که توسط Riot Games ساخته شده است. علاوه بر این ، گفته می شود این بازی یکی از پربازدیدترین بازی‌های رایانه‌ای در جهان است. همچنین ، K/DA یک اصطلاح درون بازی است که به Kill ، Death و Assists اشاره دارد. این بازی همچنین شامل یک گروه دخترانه مجازی K-pop است که دارای پنج شخصیت با مضمون درون بازی است. این شخصیت‌ها شامل Leader Ahri ،Akali ،Evelynn ، Seraphine و Kai'Sa است.

محصولات Logitech G LoL K/DA: قیمت و در دسترس بودن

در ابتدا، نسخه‌های LoL K/DA هدست ، هدفون ، ماوس و ماوس پد در وب سایت Logitech G در چین در دسترس خواهد بود. با این حال گفته می شود تا سال 2021 در بقیه نقاط جهان نیز به فروش می‌رسد. برای آشنایی با این محصولات می توانید نگاهی به قیمت‌های زیر بیندازید:

هدست مخصوص بازی بی سیم RGB Logitech K / DA G733 Lightspeed با قیمت 129 دلار
هدفون داخل گوشیLogitech K/DA G333 - با قیمت 49.99 دلار آمریکا
ماوس بی سیم Logitech K/DA G304 / G305 LIGHTSPEED - با قیمت 59.99 دلار
پد ماوس گیمینگ Logitech K/DA G840 XL - با قیمت 49.99 دلار آمریکا

هدست Logitech G733 نسخه LoL K/DA

به بررسی جزئیات هر کدام از این محصولات باز می‌گردیم، اولین آن‌ها هدست Logitech G733 Lightspeed Wireless RGB LoL Gaming است. این نسخه دارای تم Ahri با نشان K/DA بر روی گوش‌ها، تم سفید با نور سبز مایل به آبی و پدهای گوش مشکی دو لایه است. به غیر از این تغییرات، بقیه مشخصات این هدست مشابه با همان نسخه استاندارد باقی مانده است. وزن این محصول 278 گرم گزارش شده است و عمر باتری معادل 29 ساعت دارد، پورت شارژ USB-C و دامنه بی سیم 20 متری دارد. این محصول دارای یک درایور 40 میلیمتری PRO-G، پاسخ 20 هرتزی-20 کیلوهرتزی و میکروفون قابل جدا شدن از بوم 6 میلی متری است.

هدفون‌های داخل گوشی Logitech G333 نسخه LoL K/DA

گفته می‌شود که هدفون‌های داخل گوشی G333 LoL اولین نمونه کمپانی Logitech G در این مدل است و دارای همان زیبایی طراحی سفید و آبی همانند مدل K/DA با تم آکالی است. سری‌های گوش به رنگ آبی سفید و محفظه‌ی آن نقره‌ای و کابل سفید است. دکمه‌های تنظیم کننده ترکیبی از سیاه و آبی است. این هدفون‌ها درایور‌های صوتی دوگانه، 5.8 میلی متر و 9.2 میلی متر دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پورت روکش طلای 3.5 میلی متری و صدای بیس قوی برای بازی‌های قدرتمند اشاره کرد.

ماوس بی‌سیم Logitech G304 / G305 نسخه LoL K/DA

ماوس بی‌سیم Logitech G304 / G305 نسخه LoL K/DA دارای آرم K/DA بر روی دکمه کلیک راست، با رنگ‌های سیاه و سفید است. وزن آن فقط 99 گرم است، از پورت USB ، macOS ، ویندوز و سیستم عامل Chrome پشتیبانی می‌کند. به‌غیر از دکمه‌ها بقیه ماوس سفید رنگ و با تم شخصیت Kai'Sa است. این موس همچنین دارای ویژگی ‌هایی مانند سنسور HERO با 12000 DPI ، نرخ گزارش 1 میلی ثانیه ، عمر باتری 250 ساعت است.

ماوس پد Logitech G840 XL Gaming LoL K / DA

این پد عظیم ماوس 15.75 × 35.43 اینچی صفحه کلید، ماوس و سایر لوازم جانبی را در یک سطح با ضخامت 3 میلی‌متر پوشش می‌دهد. نسخه K/DA دارای هر پنج شخصیت Ahri ،Akali ،Kai'Sa ،Evelynn و Seraphine است. علاوه بر این ، جنس بیرونی این ماوس پد پلاستیکی است اما دارای آرم K/DA در بالا سمت چپ با طرح رنگی سیاه و آبی معمول است. آرم Logitech G و LoL نیز در پایین سمت راست قرار دارد. Logitech می گوید این پد دقت و حرکات سریع دست و ماوس را هنگام بازی فراهم می‌کند.

ارسال نظر