رشد قابل توجه فروش وان پلاس در بازار گوشی های ایالات متحده

رسانه کلیک - با اینکه سال ۲۰۲۰ برای شرکت‌ های تولید کننده گوشی های هوشمند بسیار به دشواری گذشت، آمار رشد قابل توجه فروش وان پلاس نشان داد که هیچ موضوعی جلوی پیشرفت این شرکت را نمی‌تواند بگیرد.

رشد قابل توجه فروش وان پلاس در بازار گوشی های ایالات متحده

سال ۲۰۲۰ برای کمپانی های تولید کننده گوشی‌ های هوشمند به علت شیوع ویروس کرونا، سالی بسیار دشوار بود اما در این میان شرکت هایی بودند که با وجود این شرایط توانستند که رشد خوبی را در فروش خود تجربه کنند. شرکت وان پلاس یکی از آن کمپانی هایی بود که توانست در بازار آمریکا جای خود را به خوبی باز کند. به گفته یکی از محققان زمینه فروش گوشی های هوشمند؛ رشد قابل توجه فروش وان پلاس به عنوان یک شرکت چینی در آمریکا یک اتفاق بسیار بزرگ می‌تواند برای این کمپانی باشد. با توجه به این گزارش، شرکت وان پلاس فروش بسیار بالایی را نسبت به گذشته در ایالات متحده به خود دیده است. البته در اوایل سال ۲۰۲۰ این اتفاق رخ نداده بود اما در نیمه دوم آن سال، این رشد چشمگیر اتفاق افتاده است.

این شرکت در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۶۳ درصد رشد را نسبت به ۲۰۱۹ تجربه کرده است که می‌تواند نوید بخش ارائه خدمات بهتری در آینده به مشتریان از طرف شرکت باشد.

به گفته کارشناسان این رشد به واسطه قیمت مناسب محصولات ارائه شده این شرکت نسبت به رقبای خود مثل آیفون ۱۲ و گلکسی اس ۲۰ بوده است که در کنار آن، کاربر می‌توانست فناوری 5G را نیز در دست خود داشته باشد.

از زمانی که قیمت گوشی های هوشمند افزایش یافته است، خرید گوشی های پرچمدار جدید برای خیلی از کاربران به امری دشوار تبدیل شده است. بخصوص که این امر با کرونا همراه شده و شرایط را بدتر کرده است.

با اینکه شرکت وان پلاس نسبت به دیگر رقبای خود کمپانی کوچکی محسوب می شود اما با رشد خود این را به همگان اثبات کرده است که می تواند محصولاتی با کیفیت را با قیمتی ارزان تر از دیگر رقبای خود، ارائه دهد.

ارسال نظر