رندرهای ال جی K92 5G منتشر شدند

رسانه کلیک - شرکت ال جی قصد دارد اولین گوشی 5G سری K خود را با نام ال جی K92 5G و طراحی منحصر‌به‌فرد وارد بازار کند. 

رندرهای ال جی K92 5G منتشر شدند

ال جی و سامسونگ هر دو شرکت‌هایی متعلق به کشور کره جنوبی هستند اما سهم بازار ال جی در زمینه تلفن های هوشمند به اندازه بازار سامسونگ بزرگ نیست. از آن جایی که این شرکت نمی‌تواند در گوشی‌های پرچم‌دار با شرکت‌های بزرگ دیگر رقابت کند، تمرکز خود را روی تولید گوشی‌های میان‌رده باکیفیت یا محصولات منحصربه‌فرد مانند ال جی وینگ قرار داده است.

طبق اطلاعات فاش شده، این شرکت قصد دارد یک مدل جدید به خانواده گوشی‌های اقتصادی خود اضافه کند که ال جی K92 5G نام دارد.

گوشی‌های سری k و Q شرکت ال جی گوشی های میان‌رده و اقتصادی هستند. در ماه آگوست اولین گوشی 5G سری Q رونمایی شد و اکنون این شرکت قصد دارد اولین گوشی 5G سری K با طراحی زیبا را نیز به بازار عرضه کند.

افشاگر معروفی به نام ایوان بلیس تصویری از این گوشی افشا کرده است و متاسفانه اطلاعاتی درباره ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی هنوز منتشر نشده است. به گفته او، این گوشی در آمریکا توسط Cricket Wireles فروخته خواهد شد.

این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است که طراحی دوربین‌ها به شکل یک ماتریس و بسیار متفاوت با طراحی های موجود در بازار است. رنگ قاب پشتی نیز از چنند تن رنگی ایجاد شده و از سمت پایین به بالا، تیره‌تر می‌شود.

کلیدهای تنظیم صدا و کلید مخصوص دستیار صوتی گوگل نیز سمت راست قرار گرفته در حالی که دکمه پاور که مجهز به سنسور اثر انگست نیز هست، سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز پایین این گوشی به چشم می‌خورد.

ارسال نظر