سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرد

رسانه کلیک - سامسونگ از لپ‌تاپ جدید هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل ۱۱ اینتل برخوردار است و از شبکه 5G و Wifi6 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ از لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرد

گلکسی بوک فلکس 5G که به تازگی رونمایی شده است اولین لپ‌تاپ سامسونگ به شمار می‌رود که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است و ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد. دوربین 720p که در بالای این لپ‌تاپ قرار دارد ویژه چت تصویری و گرفتن عکس سلفی است. این محصول از قلم S Pen بهره می‌برد نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد.

به گفته سامسونگ این لپ‌تاپ قابلیت شارژدهی بهینه دارد و از باتری ۶۹/۷ وات‌ساعتی بهره می‌برد. این کمپانی اعلام کرده است که مدل استاندارد گلکسی بوک فلکس تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد که پس از بررسی این محصول توسط سایت Engadget رقم بهتری از ۱۳.۵ ساعت به دست نیامد.

لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس 5G از فناوری Evo اینتل پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر 1080p ۹ ساعت شارژدهی داشته باشند. لپ‌تاپ‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند قابلیت شارژ سریع دارند که حداقل شارژدهی ۴ ساعت پس از ۳۰ دقیقه شارژ را میسر می‌کند. بنابراین پیش بینی می‌شود این محصول با طول عمر بهتر باتری روانه بازار شود. در حال حاضر سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بوک فلکس 5Gرا اعلام نکرده است.

ارسال نظر