رونمایی از OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition در ۱۲ آبان

رسانه کلیک - کمپانی چینی OnePlus با انتشار پوستری از رونمایی مدل ویژه OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition در تاریخ ۲ نوامبر در کشور چین خبر داد.

رونمایی از OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition در ۱۲ آبان

در اوایل اکتبر، کمپانی OnePlus گوشی پرچمدار خود را با نام OnePlus 8T دو بازارهاب جهانی رونمایی کرد. این کمپانی یک رویداد اختصاصی را برای این رونمایی در چین برگزار کرد. در این مراسم ، این شرکت همچنین تایید کرد که نسخه ویژه و محدودی از OnePlus 8T را با نام OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition طراحی و تولید می‌کند. امروز، این برند چینی رسما تأیید کرد که این نسخه ویژه و محدود در تاریخ 2 نوامبر ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی چین) در بازار داخلی این کشور رونمایی می‌شود.

برای طراحی مدل OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition، وان پلاس با یک کمپانی CD Projekt به منظور ساخت بازی ویدیویی اکشن برای نقش آفرینی در آینده همکاری کرده. صفحه محصول این تلفن هم اکنون در وب سایت رسمی وان پلاس چین موجود است. این صفحه فقط یک تریلر از تلفن دارد. در اینجا نگاهی به پوستر رسمی OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition که در تاریخ 2 نوامبر رونمایی میشود، می‌اندازیم.

پوستر OnePlus 8T Cyberpunk 2077 Limited Edition

این پوستر نیم نگاهی به نسخه ویژه OnePlus 8T هم دارد. این دستگاه ممکن است همراه با یک بسته ویژه باشد که شامل برخی تجهیزات جانبی جالب باشد. نسخه OxygenOS با تم بازی سایبرپانک می‌تواند این تلفن هوشمند را جذاب‌تر کند. پیت لاو، مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس، اخیراً نسخه محدود OnePlus 8T با تم سایبرپانک ۲۰۷۷ را تبلیغ کرده بود. تصویر این تیزر نشان می‌داد که پشت این دستگاه به رنگ سیاه مایل به خاکستری و دارای مارک سایبرپانک به رنگ زرد است.

تا کنون مشخص شده است که پیش سفارش OnePlus 8T با تم سایبرپانک ۲۰۷۷ از 4 نوامبر آغاز می‌شود. در مورد قیمت دستگاه هنوز خبری در دست نیست.

مشخصات OnePlus 8T:
دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Fluid AMOLED FHD با نرخ بازسازی تصویر 120Hz
با طراحی دوربین سلفی بدون ایجاد سوراخ در صفحه است. دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و دوربین‌های عقب 48 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل است. مجهز به پردازنده Snapdragon 865 SoC و حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. سیستم عامل Android 11 مبتنی بر OxygenOS بر روی گوشی OnePlus 8T نصب شده است. همچنین باتری 4500 میلی آمپرساعت آن قابلیت شارژ سریع 65 وات را دارد.

ارسال نظر