رکورد شکنی کنسول PlayStation 5 در اولین ماه عرضه به بازار ایالات متحده

رسانه کلیک - آمار فروش پلی استیشن 5 نشان می‌دهد که آخرین نسل از کنسول‌های بازی سونی، توانسته در اولین ماه عرضه خود به بازار فروش چشم‌گیری داشته باشد.

رکورد شکنی کنسول PlayStation 5 در اولین ماه عرضه به بازار ایالات متحده

کنسول Sony PlayStation 5 که به تازگی به بازار عرضه شده است توانست رکورد فروش در ایالات متحده را بشکند. نسل جدید سونی توانست رکوردهای ثبت شده توسط محبوب ترین کنسول‌های قبلی را جابه‌جا کند.

هرچند که سونی و محصولات پلی استیشن آن همیشه در بازار موفق بوده‌اند، اما رکورد شکنی کنسول PlayStation 5 نشان می‌دهد که آخرین نسل این کنسول‌ها در مقایسه با ماه اول عرضه مدل های قدیمی PlayStation عملکرد بسیار خوبی داشته است. البته، رکوردشکنی به همین جا ختم نمی شود، PS5 در واقع بر تعداد فروش کنسول بازی‌های ویدیویی دیگر در ایالات متحده هم غلبه کرده است. این موفقیت بزرگ در حالی نصیب این شرکت شده است که تعداد کنسول‌هایی که این شرکت به بازار عرضه کرده نسبت به کنسول‌های دیگر کم‌تر بوده است.

در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌ها در عرض چند دقیقه پس از ورود کنسول‌های جدید موجودی‌شان تمام می‌شود و یا در حال فروش خارج از انبار هستند. بنابراین، به وضوح می‌توان حدس زد که چه مقدار عظیمی از تقاضا وجود دارد و تعداد فروش می‌تواند حتی بیشتر شود. طبق گزارش AndroidHeadlines کنسول بازی PS5 با پشت سر گذاشتن رکورد‌های نسخه قبلی خود، پلی استیشن 4، به بالاترین فروش در تاریخ ایالات متحده رسیده است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که PS5 بالاترین فروش کنسول در تاریخ ایالات متحده برای تعداد واحدهای فروخته شده و همچنین میزان فروش به دلار را به دست آورده است. مهم است که به خاطر داشته باشید که این فقط آمار تنها برای اولین ماه عرضه است و فروش کلی ممکن است نتواند به‌چشمگیری رکورد شکنی حال حاضر کنسول PlayStation 5 باشد. اما می‌توانیم فرض کنیم که کنسول جدید غول فناوری ژاپن از رقبای خود در نسل جدید کنسول‌ها پیشی گرفته است.

ارسال نظر