سامسونگ روی رابط کاربری اختصاصی Galaxy Z Fold 3 کار می کند

رسانه کلیک - گزارش شده است که سامسونگ روی رابط کاربری اختصاصی Galaxy Z Fold 3 کار می‌کند. این رابط کاربری با دستگاه‌های تاشونده این شرکت سازگاری بیشتری خواهد داشت.

سامسونگ روی رابط کاربری اختصاصی Galaxy Z Fold 3 کار می کند

شرکت سامسونگ ممکن است یک رابط کاربری سازگار با دستگاه‌های تاشونده را در آپدیت بعدی One UI آماده کند. فاش‌کننده‌ای به اسم Ice Universe پست جدیدی منتشر کرده و خبر از یک رابط کاربری اختصاصی Galaxy Z Fold 3 داده است. این رابط کاربری در اصل برای دستگاه‌های تاشونده سامسونگ است که اولین دستگاه مبتنی بر این UI، دستگاه Galaxy Z Fold 3 خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده،‌ این رابط کاربری فاکتورهای متفاوت و سازگاری برای دستگاه‌های تاشونده دارد. بر اساس شایعات، این UI اپلیکیشن‌ها را براساس صفحه نمایش دستگاه تاشونده تنظیم می‌کند.

گزارش شده است که نام این رابط کاربری Split UI خواهد بود. اولین دستگاهی که با این رابط کاربری اختصاصی اجرا می‌شود، احتمالا دستگاه Galaxy Z Fold 3 خواهد بود.

رابط کاربری اختصاصی Galaxy Z Fold 3 هم‌اکنون رابط کاربری One UI 3.1 چند مدل مختلف از دستگاه‌ها مثل دستگاه‌های تاشونده را شامل می‌شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ روی یک دسته‌بندی جدید مثل دستگاه‌های رول‌شونده کار می‌کند.

این شرکت اخیرا کانسپت‌هایی از نمایشگرهای متفاوتی را به نمایش گذاشته است. یکی از این نمایشگرها OLEDهای کشویی بوده است. این نمایشگر شبیه دستگاه لغو شده و رول‌شونده LG و Oppo X 2021 است.

رابط کاربری اختصاصی یک رابط سازگار و اید‌ه‌آل برای گوشی‌های هوشمند رول‌شونده خواهد بود. این دستگاه‌ها صفحه‌نمایش مخصوصی دارند که باعث افزایش سطح نمایشگر می‌شود. این رابط کاربری می‌تواند متناسب با اندازه صفحه دستگاه، فضای رابط کاربری را تنظیم کند.

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی رابط کاربری One UI ارائه نداده است. بنابراین،‌ اطلاعات اخیر می‌تواند نزدیک‌ترین جزئیات احتمالی نسخه بعدی این رابط کاربری محسوب شود. ناگفته نماند، بر اساس شایعات، سامسونگ روی نمایشگرهای رول‌شونده کار می‌کند. اطلاعات فاش شده اخیر می‌تواند فعالیت‌های امسال سامسونگ را به گونه‌ای تأیید کند.

ارسال نظر