منتظر نسخه های صورتی رنگ سری آیفون 13 اپل باشیم؟

رسانه کلیک - رندرهای متعددی از مدل‌های مختلف سری آیفون 13 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل احتمالا به فکر عرضه محصولات جدید در رنگ صورتی است. 

منتظر نسخه های صورتی رنگ سری آیفون 13 اپل باشیم؟

شرکت اپل چند روز پیش هفت شماره مدل A2628، A2630، A2634، A2635، A2640، A2643 و A2645 را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) به ثبت رساند. اگر این شماره‌ها فرضا متعلق به نسخه‌های آمریکایی و بین‌المللی آیفون 13، آیفون 13 مینی، پرو و پرو مکس باشند، جای یک مدل در فهرست ECC خالی است.

یک احتمال این است که اپل، مدل مینی را از بازار جهانی یا بازار آمریکا حذف کرده است. با توجه به اینکه تنها 5 درصد از فروش کل سری آیفون 12 در نیمه اول ژانویه متعلق به گوشی مینی بوده، عدم عرضه آیفون 13 مینی به بازار چندان غیر منطقی به نظر نمی‌رسد.

تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با سری جدید آیفون 13 منتشر شده است. چند هفته پیش نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه پرو مکس با رنگ صورتی به فضای مجازی راه پیدا کرد ( عرضه آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ؛ شایعه یا واقعیت؟ ). این‌طور که پیداست انتشار روزافزون رندرهای صورتی‌رنگ از مدل‌های مختلف آیفون 13 به شایعات اخیر دامن زده است.

شرکت کوپرتینویی سپتامبر 2013 نسخه صورتی‌رنگ آیفون 5c را روانه بازار کرد. این محصول از بدنه بی‌کربنات و تراشه A6 استفاده می‌کند اما علیرغم قیمت کمتر نسبت به آیفون 5s، نتوانست آن‌طور که باید مورد توجه خریداران قرار گیرد.

اپل در نظر دارد هر چهار مدل سری 13 را ماه سپتامبر به بازار بفرستد. گوشی‌های جدید دارای سنسور هوشمند تثبیت‌کننده تصویر هستند و ظرفیت باتری بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند ( سری آیفون 13 اپل دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند ). از دیگر مشخصات مهم مدل‌های پرو می‌توان به نمایشگر LTPO و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کرد ( سری آیفون 13 پرو به نمایشگرهای 120 هرتزی LTPO مجهز می‌شوند ).

ارسال نظر