سری Apple Watch 7 از طراحی یکنواختی بهره خواهد برد

رسانه کلیک - طبق شایعات و رندر‌های منتشر شده از سری Apple Watch 7 غول امریکایی، به نظر می‌رسد که این محصول از طراحی مشابهی با دیگر محصولات این شرکت بهره خواهد برد. 

سری Apple Watch 7 از طراحی یکنواختی بهره خواهد برد

اخیرا تصاویری از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، یعنی سری Apple Watch 7 منتشر شده است که طراحی یکپارچه این گجت با دیگر محصولات شرکت را نشان می‌دهد. با نگاه به رندر‌های منتشر شده، درمی‌یابیم که زبان طراحی این ساعت هوشمند مورد انتظار، با محصولاتی همچون سری آیفون ۱۲، آیپد پرو جدید و حتی آی‌مک یکی بوده و همگی پیرو یک طراحی صاف هستند.

تصاویر منتشر شده از این ساعت هوشمند که توسط افشاکننده معروف، جان پروسر به اشتراک گذاشته شده‌ و گفته می‌شود که طراحی آن توسط یکی از منابع داخلی شرکت اپل به اشتراک گذاشته شده است.

ویژگی ظاهری بزرگی که در این سری پیشرو به چشم می‌خورد، استفاده از پنل صاف بجای صفحه نمایش خمیده است. از دیگر مشخصات ظاهری این گجت می‌توان به حضور دو خط طولانی در سمت چپ این محصول اشاره کرد که در نسل قبلی شاهد آن نبوده‌ایم.

یکی از مسائلی که در رندرهای منتشر شده توجه ما را به خود جلب کرده است، رنگ سبز نعناعی جدیدی است که بسیار زیبا به نظر می رسد، اما هنوز استفاده از آن مشخص نیست. از دیگر رنگ‌های گزارش شده که امکان حضور آنها در این سری وجود دارد، می‌توان به رنگ‌هایی همچون نقره ای، آبی، سیاه و قرمز اشاره کرد. حال باید دید آیا اپل واچ طیف گسترده گزینه‌های رنگی مانند iMac را به دست می‌آورد یا خیر.

متاسفانه مشخصات این سری مورد انتظار هنوز نامعلوم است. البته گفته می‌شود که اندازه این ساعت‌های هوشمند با نسل قبلی خود، یکی خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود که شرکت اپل محصول فوق را در جنس‌های مختلفی از جمله فلز ضدزنگ، تیتانیوم و آلومینیوم به بازار عرضه کند.

ارسال نظر