طراحی وان پلاس8T با تیزر رسمی تایید شد

رسانه کلیک - وان پلاس بی وقفه در حال انتشار تیزرهای وان پلاس8T است که در هفته آینده 14 اوکتبر رونمایی می شود. در آخرین ویدیو منتشرشده طراحی این گوشی نمایش داده شده است. بعد از اینکه شرکت بعضی از ویژگی های این گوشی را منتشر کرد الان در اخرین ویدیویی که منتشر کرده، طراحی این گوشی را فاش کرده است. در این ویدیو گوشی وان پلاس 8T به رنگ Aquamarine Green است و قاب پشتی شیشه ای براق دارد.

طراحی وان پلاس8T با تیزر رسمی تایید شد

بعد از اینکه شرکت بعضی از ویژگی های این گوشی را منتشر کرد الان در اخرین ویدیویی که منتشر کرده، طراحی این گوشی را فاش کرده است. در این ویدیو گوشی وان پلاس 8T به رنگ Aquamarine Green است و قاب پشتی شیشه ای براق دارد.

به گفته وان پلاس این گوشی نور را در جهات و زاویه های مختلف به طور گسترده پراکنده می کند و باعث ایجاد یک سطح تمیز و براق و کم شدن رد اثر انگشت روی قاب پشتی می شود. در این فیلم نمایش داده می شود که 7 لایه مختلف باعث ایجاد این براقیت بالا می شوند و سایه ای بین آبی و سبز ایجاد می کنند.

برجسته‌ترین نکته این گوشی، طراحی دوربین است که تا حالا در هیچ کدام از گوشی های وان پلاس دیده نشده است و یادآور گوشی های هوشمند اخیر سامسونگ و حتی اوپو و ریلمی است.

وان پلاس8T دارای نمایشگر AMOLED با کیفیت 1080p+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و چیپست Snapdragon 865 است و باتری آن از شارژ 65W پشتیبانی می کند. این گوشی چهارشنبه آینده رونمایی می شود.

ارسال نظر