قابلیت شخصی‌سازی صفحه راه‌اندازی به ویندوز 10 اضافه خواهد شد

رسانه کلیک - مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرده است که در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران ویندوز 10 است که به ان‌ها کمک می‌کند تا صفحه راه‌اندازی سیستم خود را برای کارهای دلخواهشان بهینه کنند. 

قابلیت شخصی‌سازی صفحه راه‌اندازی به ویندوز 10 اضافه خواهد شد

هر فردی از کامپیوتر خود برای کارهای متفاوتی استفاده می‌کند. شرکت مایکروسافت در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند تا ظاهر صفحه راه اندازی کامپیوتر خود را برای کارهای دلخواه خود بهینه کنند.

در یکی از پست های وبلاگ Windows Insider ، یک عکس که در تصویر اول این متن مشاهده می‌کنید، منتشر شده است و جزئیات بیشتری را از قابلیت جدید مایکروسافت منتشر کرده است. طبق این تصویر وقتی کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ خود را روشن کنند، ویندوز 10 از آن‌ها سوال می‌کند که قصد دارند چه کاری با سیستم خود انجام دهند. گزینه‌ های مختلفی مانند بازی، سرگرمی، خانواده، کار کردن، درس خواندن و... وجود دارد.

در این تصویر نوشته شده است که اگر به مایکروسافت بگویید قصد دارید چه کاری با سیستم خود انجام دهید، ما در مراحل راه‌اندازی دستگاه و صفحه خوشامدگویی، ابزارها و سرویس‌های لازم برای بهبود عملکرد شما را پیشنهاد می‌دهیم. برای مثال اگر کاربران گزینه درس خواندن را انتخاب کنند، احتمالا ابزارهای مربوط به یادداشت برداری و موارد مشابه به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود. اگر گزینه بازی انتخاب شود، به احتمال زیاد بازی‌های مختلف نصب شده روی سیستم برای کاربر نمایش داده می‌شود.

این قابلیت قطعا می‌تواند تجربه کاربران از استفاده از ویندوز را بسیار بهبود دهد و کار آن‌ها را راحت‌تر کند. در حال حاضر شرکت مایکروسافت در حال آزمایش این قابلیت است و مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر