قوانین جدید واتس اپ بصورت یک بنر به نمایش در خواهند آمد

رسانه کلیک - شرکت فیسبوک به جهت شفاف سازی نهایی درباره قوانین امنیتی اعمال شده بر پیام‌رسان معروف، اقدام به نمایش قوانین جدید واتس اپ خواهد کرد.

قوانین جدید واتس اپ بصورت یک بنر به نمایش در خواهند آمد

شرکت فیسبوک اعلام کرده است واتس اپ بزودی بنری را در ورود به برنامه به نمایش در می آورد و از کاربران می خواهد سیاست های جدید حفظ حریم خصوصی را خوانده و آنها را قبل از اینکه در ۱۵ ماه مه اجرایی شوند، بپذیرند.

بعد از سو تفاهم های پیش آمده درباره قوانین جدید واتس اپ ، خیلی از کاربران اقدام به تغییر مسنجر های خود به دیگر برنامه ها از جمله تلگرام و سیگنال کردند. البته این پلتفرم از طریق راه های مختلفی اقدام به شفاف سازی مسائل پیش آمده شد اما بازخورد خوبی از آنها دریافت نکرده و در آخرین اقدام خود، تصمیم به نمایش یک توافق نامه بر روی گفتگو کاربران خواهد کرد. بله، این همان سیاست های جدیدی است که باعث ایجاد بی اعتمادی در بین کاربران شد و شرکت را وادار به تاخیر اجرای آنها تا ماه مه کرده تا کاربران بتوانند زمان بیشتری برای خواندن آنها و از بین رفتن شک و تردید های خود پیدا کنند.

اعلامیه رسمی واتس اپ برای نمایش قوانین جدید به شرح ذیل است:

"در هفته های آینده، ما یک بنر در برنامه خود نمایش خواهیم داد که شامل اطلاعات کاملی از قوانین حریم خصوصی جدید شرکت است همچنین به کاربران یادآوری میکنیم که این قوانین را با دقت خوانده و برای استفاده از واتس اپ، اقدام به قبولی آنها کنند."

این شرکت همچنین افزود: هیچ چیز بین شما و حریم خصوصی تان وجود نخواهد داشت، استفاده از نسخه کاری واتساپ کاملاً اختیاری بوده و شما در هنگام گفتگو با این اپلیکیشن بصورت واضح برچسب شما درحال کنترل شدن هستید را خواهید دید.

همچنین کمپانی فیسبوک در یک توئیت جداگانه که امروز به منتشر شد، اعلام کرد که تمام چت های شخصی شما با دوستان و اعضای خانواده با فناوری End-to-end رمزگذاری شده اند، به این معنی که هیچکس نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد. بعلاوه، این به کاربران بستگی دارد که اگر بخواهند با یک حساب کاربری کاری شروع به گفتگو کنند یا بصورت عادی به گفتگو های خود بپردازند.

ارسال نظر