مایکروسافت پیش‌نمایشی از آپدیت اکتبر ویندوز 10 منتشر کرد

رسانه کلیک - ساخت آپدیت اکتبر ویندوز 10 تمام شده است و به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران اینسایدر قرار گرفته است. 

مایکروسافت پیش‌نمایشی از آپدیت اکتبر ویندوز 10 منتشر کرد

آپدیت 20H2 ویندوز 10 ماه آینده با ویژگی های جدیدی مانند تغییرات ظاهری در منوی استارت، نوتیفیکیشن‌های بهبودیافته و... منتشر خواهد شد. پس‌زمینه کاشی‌ها در منوی استارت نیمه‌شفاف شده است و پیش‌فرض بسیاری از اپلیکیشن‌های داخلی تغییر کرده است تا ظاهر منو استارت جذاب‌تر باشد. همچنین قابلیت‌هایی از کنترل پنل به صفحه مدرن‌شده تنظیمات اضافه شده است.

در آپدیت اکتبر ویندوز 10 با فشردن کلیدهای Alt+Tab می‌توان تب‌های باز شده در مرورگر اج را مشاهده کرد.

یکی از نکات مهم درباره این نسخه، وجود مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم است که به صورت پیش‌فرض در این نسخه از ویندوز 10 نصب شده است. مایکروسافت مدت‌ها است که مرورگر اج خود را بر پایه گوگل کروم توسعه داده است و آن را در ابتدای سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. در واقع این مرورگر از موتورهای گوگل کروم استفاده می‌کند و بر پایه آن‌ها ساخته شده است.

طبق پستی که در وبلاگ مایکروسافت منتشر شده، ساخت نسخه جدید ویندوز 10 به طور کامل تمام شده است و آخرین بیلد آن به صورت آزمایشی در دسترس کاربران Windows Insider قرار گرفته است. کاربران اینسایدر برای دریافت این آپدیت باید وارد صفحه تنظیمات سیستم خود شوند و از بخش Update & Security و قسمت Windows Update روی عبارت مربوط به دانلود نسخه 20H2 کلیک کنند.

ارسال نظر