مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند وان پلاس 8T لو رفت

رسانه کلیک - شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی هوشمند وان پلاس 8T از دوربین چهارگانه و نمایشگری با نرخ نوسان‌سازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند وان پلاس 8T لو رفت

شرکت وان پلاس هر سال ۲ گوشی هوشمند را به بازار عرضه می‌کند. این اقدام در سال ۲۰۲ نیز اجرا خواهد شد. در حال حاضر این کمپانی قصد دارد گوشی هوشمند وان پلاس 8T را به بازار عرضه کند. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی از نمایشگر ۶/۵۵ اینچی با پنل آمولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است.

از آن جایی که وان پلاس 8T از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند به نظر می‌رسد مشخصات آن مانند وان‌پلاس ۸ پرو باشد. آن محصول هم هنگام رونمایی توانست نظر بسیاری از تحلیل‌گران و کاربران را به خود جلب کند. گفته می‌شود ماژول دوربینی چهارگانه در پنل پشتی این گوشی قرار دارد که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر پرتره تشکیل شده است.

یکی از تفاوت‌هایی که دوربین اصلی وان پلاس 8T با وان‌پلاس ۸ دارد این است که در گوشی جدید کاربران می‌توانند تصاویر بهتر و با کیفیت‌تری را ثبت کنند. در حال حاضر اطلاعات مختلفی درباره گوشی گوشی جدید وان پلاس منتشر شده است و مشخصات سخت‌افزاری و رندرهای آن لو رفته است. گفته می‌شود که این گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز می‌شود که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز به همراه دارد.

وان پلاس محصول جدید خود را با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS 11 به بازار عرضه می‌کند و ممکن است اولین گوشی هوشمندی باشد که با سیستم عامل اندروید به بازار وارد می‌شود. گفته می‌شود که وان پلاس 8T در پایان ماه سپتامبر با ابتدای اکتبر رونمایی شود و در مدت زمان کوتاهی وارد بازار شود. گفته می‌شود پرچم‌دار جدید وان پلاس می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باسد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار وارد می‌شود.

ارسال نظر