عینک هوشمند شیائومی با قابلیت‌های جذاب تولید می‌شود

تا به امروز غول‌های فناوری زیادی اقدام به تولید و عرضه عینک هوشمند کرده‌اند. اما این گجت‌ها هنوز نتوانسته‌اند جایگاهی میان کاربران پیدا کنند. حال به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با عرضه یک عینک هوشمند نظر کاربران را نسبت به این گجت‌ها تغییر دهد. 

عینک هوشمند شیائومی با قابلیت‌های جذاب تولید می‌شود

شرکت شیائومی به تازگی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرد بزودی از یک عینک هوشمند با قابلیت‌های ویژه رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این کمپانی چینی قصد دارد با این کار عینک تولید شده توسط فیسبوک را به چالش بکشد.

طبق اعلام شیائومی این عینک در کنار امکان عکس‌برداری خود قابلیت‌های جذاب دیگری همچون نمایش پیام‌های دریافتی، مشاهده اعلانات، برقراری تماس، مسیریابی و حتی ترجمه زنده متون را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شاید در مقایسه با محصول فیسبوک این عینک با داشتن وزن ۵۱ گرمی خود کمی سنگین‌تر به نظر آید. اما امکاناتی که گجت شیائومی ارائه می‌دهد بسیار بیشتر از رقیب خود بوده و می‌توان گفت سنگینی آن ارزشش را دارد.

از جمله مشخصات کلیدی عینک شیائومی می‌توان به حضور یک پردازنده ۴ هسته‌ای آرم مجهز به سیستم‌عامل اندروید، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در کنار شیشه سمت چپ گجت و استفاده از تکنولوژی MicroLED به منظور نمایش تصویر روی شیشه عینک اشاره کرد.

طبق گزارشات فناوری MicroLED روشنایی بیشتر و درعین حال طول عمر بیشتری نسبت به تکنولوژی OLED داشته و ساختار آنها نیز ساده‌تر هستند.

به گفته شیائومی: "ساختار سطح داخلی شیشه محصول ما اجازه می‌دهد تا نور به شکلی منحصر به فرد شکسته شود تا کاربران بتوانند با خیال راحت از آن به عنوان یک آفتابی استفاده کنند. فرآیند شکست شامل پرش پرتوهای نور بی‌شماری است تا کاربران بتوانند تصاویر داخل عینک را ببینند."

بعلاوه استفاده از عینک‌های شیائومی تنها به منظور نمایش پیام یا تماس‌های تلفن هوشمند کاربر نبوده و به گفته شیائومی افراد می‌توانند هشدارهای مهمی درباره وضعیت خانه یا محل کار خود دریافت کرده و کارهای دیگری همچون مسیریابی را انجام دهند.

یکی از قابلیت‌های جذاب عینک‌های شیائومی امکان ترجمه زنده است. این ابزار می‌تواند برای بسیاری از کاربران هنگام سفر کاربردی واقع شود.

متاسفانه شیائومی هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول شگفت‌انگیز منتشر نکرده است. لطفا نظرات خود را پیرامون عینک هوشمند شیائومی با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر