موسس شرکت وان پلاس در حال راه‌اندازی یک استارتاپ جدید

رسانه کلیک - موسس شرکت وان پلاس که چند ماه پیش شرکت را ترک کرد در حال کار روی راه اندازی یک استارت آپ صوتی جدید است. در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم.

موسس شرکت وان پلاس در حال راه‌اندازی یک استارتاپ جدید

در اوکتبر سال 2020، کارل پی، موسس شرکت وان پلاس ، تصمیم گرفت شرکت را ترک کند تا روی استارتاپ جدید خود کار کند. اکنون، آقای پی اعلام کرد که موفق شده 7 میلیون دلار آمریکا برای شروع استارت آپ صوتی جدید خود جمع آوری کند.

بودجه ای که کارل جمع کرده از دوستان و خانواده اش تأمین شده است و قرار است اوایل سال آینده از محصول جدید او رونمایی شود. گروه سرمایه گذاران اصلی برای این استارت آپ جدید شامل افراد بزرگی مانند مخترع آیپد Tony Fadell، یوتیوبر معروف Casey Neistat، کوین لین بنیانگذار Twitch، مدیر عامل شرکت Reddit استیو هافمن، مدیر عامل PCH لیام کیسی و بنیانگذار Product Hunt جاش باکلی است.

براساس گزارش AndroidCentral، فعالیت آینده حول محور فناوری های صوتی خواهد بود. اولین محصول این شرکت تازه تأسیس حدودا در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. متأسفانه هنوز جزئیات دقیق این محصولات یا تجارت دقیق این شرکت مشخص نشده است، اما پی اظهار داشت که تمرکز گسترده‌ای دارد و قصد ساختن وسایل hearable مانند هدفون را ندارد.

پی در Wired گفت: «من از داشتن چنین دوستانی که از ما برای ساختن این شرکت پشتیبانی کردند سپاسگزارم و فوق العاده هیجان زده هستم. ما قصد داریم با تهاجمی بر خلاف دید خود حرکت کنیم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم بازار چه واکنشی نشان می دهد. این سرمایه گذاری جدید نیاز به ایجاد دفتر مرکزی در لندن، استخدام تیم و تأمین هزینه‌های تحقیق و توسعه محصول در حال انجام خواهد داشت». او همچنین توضیح داد که هیچ مشکلی با بنیانگذار و مدیر عامل شرکت وان پلاس، پیت لاو ندارد.

ارسال نظر