مک بوک اپل با پردازنده ARM در 27 آبان رونمایی خواهد شد

رسانه کلیک - چندین ماه پیش اپل تایید کرد که اپل بر روی مک بوک با پردازنده  ARM دارد کار می کند و اعلام کرد که این دستگاه امسال به طور رسمی رونمایی خواهد شد.اما شرکت زمانی را برای رونمایی به طور رسمی اعلام نکرد.  Jon Prosser ادعا کرد که این مک بوک با پردازنده ARM  احتمالا در 17 نوامبر رونمایی می شود.

مک بوک اپل با پردازنده ARM در 27 آبان رونمایی خواهد شد

اما شرکت زمانی را برای رونمایی به طور رسمی اعلام نکرد. Jon Prosser ادعا کرد که این مک بوک با پردازنده ARM احتمالا در 17 نوامبر رونمایی می شود.

اپل اعلام کرد که این مک بوک به دارای چیپست ARM است ولی این به معنی این نیست که از Intel فاصله می گیرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل از مک بوک هایی به روز رسانی شده با چیپست Intel هم در همان روز رونمایی کند.

بر اساس گزارشات قبلی غول فناوری واقع شهر Cupertino انتظار دارد که MacBook Air و MacBook Pro با نمایشگر 13 اینچی با این چیپست جدید رونمایی شوند وکمی بعد از آن در اولین فصل سال 2021 شرکت از مک بوک های 14 اینچی و 16 اینچی دارای چیپست ARM رونمایی کند.

بر اساس پیشرفت های قبلی اپل گزارش داده است که برای این دو مک بوک جدید مدارک لازم برای صدور گواهینامه را به کمیسیون اقتصاد اوراسیا (ECC) ارائه داده است. چون گفته شده است که این گواهینامه چند هفته قبل از رو نمایی می آید، به نظر می رسد که این شرکت واقعاً در مسیر راه اندازی MacBook های جدید مجهز به ARM در ماه نوامبر است.

انتظار می رود که این مک بوک های جدید دارای عملکرد بهتر و عمر باتری بیشتری باشند و دارای قیمت کمتری نسبت به مدل های موجود در بازار باشند.

ارسال نظر