مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند می CC11 شیائومی فاش شد

مشخصات اصلی سری جدید گوشی‌های هوشمند می CC11 شیائومی به تازگی در فضای آنلاین لو رفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند می CC11 شیائومی فاش شد

سری می CC11 شیائومی

ظاهرا شیائومی در حال کار روی سری گوشی‌های جدید می CC11 برای بازار چین است. افشاسازی اخیر به احتمال معرفی این سری در اواسط یا اواخر ماه اوت اشاره می‌کند.

با این وجود، یک خبرچین چینی به تازگی از مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند می CC11 و می CC11 Pro رونمایی کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

طبق افشاگری جدید، نسخه معمولی سری جدید گوشی‌های شیائومی به پنل اولد با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز است. این دستگاه احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G استفاده می‌کند. سیستم دوربین می CC11 شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فتو می‌شود.

از طرف دیگر، مدل پرو از تراشه قدرتمندتری مثل اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. سیستم دوربین این دستگاه احتمالا شامل یک دوربین اصلی 1/1.3x اینچی و لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی 5 برابر می‌شود.

به طور قطع مشخص نیست که آیا مدل پرو نیز به نمایشگر اولد با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز است یا خیر.

سایر مشخصات سری گوشی‌های می CC11 در هاله‌ای از ابهام باقی مانده و افشا نشده‌اند. با توجه به زمان معرفی در ماه اوت، انتظار می‌رود که این دو دستگاه در اواخر ماه جاری جوازهای 3C و TENAA را دریافت کنند. بنابراین اطلاعات بیشتری در طی چند هفته آتی در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

البته افشاگر چینی در نوشته‌های خود به گوشی می میکس 4 نیز اشاره کرده است. ظاهرا این محصول به سنسور دوربین GN1s سامسونگ مجهز خواهد بود.

از طرف دیگر، شیائومی می 12 یکی از نخستین گوشی‌های هوشمندی است که با دوربین 200 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود. این دستگاه احتمالا اواخر سال جاری معرفی شده و از تراشه اسنپدراگون 895 استفاده می‌کند.

ارسال نظر