نسخه معمولی و پرو ریلمی واچ 2 به زودی از راه می رسند

رسانه کلیک - اطلاعات موجود در کد منبع اپلیکیشن Realme Link نشان می دهند که شرکت در حال آماده سازی نسل بعدی ساعت های هوشمند خود، یعنی ریلمی واچ 2 است.

نسخه معمولی و پرو ریلمی واچ 2 به زودی از راه می رسند

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ریلمی در مه سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود یعنی Realme Watch S را وارد بازار کرد. این کمپانی چند ماه پیش نیز نسخه پرو این محصول را روانه بازار کرد. حال به نظر می رسد که نسل بعدی این ساعت های هوشمند نیز در راه هستند.

اپلیکیشن Realme Link که توسط خود شرکت توسعه داده شده، برای کلیه محصولات ریلمی مانند یک هاب عمل می کند. طبق گزارش های اخیر، کد منبع اپلیکیشن نیز از وجود اسمارت واچ های Watch 2 و Watch 2 Pro خبر می دهد. با این حال کمپانی هنوز این خبر را تایید نکرده است.

متاسفانه اطلاعات به دست آمده از کد منبع اپلیکیشن، جزییات بیشتری را درباره ریلمی واچ 2 و نسخه پرو آن برملا نمی کند. با این حال انتظار می رود که این محصولات بهبود قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود پیدا کرده باشند.

نسل اول ریلمی واچ مجهز به صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی با رزولوشن 320×320 پیکسل، چگالی پیکسل 323 PPI، شدت نور 380 نیت و محافظ صفحه گوریلا گلس 3 است. دستیار سلامتی 24 ساعته دستگاه نیز علاوه بر نظارت دائم بر ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون، 14 حالت ورزشی کاربر را تحت نظر می گیرد. شمردن تعداد گام ها ، هشدار کم فعالیتی، نظارت بر خواب و یادآوری برای نوشیدن آب کافی، از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود.

کاربران می توانند از طریق ساعت هوشمند ریلمی، قفل اسمارت واچ را باز کرده، عملیات مربوط به دوربین را کنترل کرده، درجه صدای را تغییر داده و یا حتی آن را عوض کنند. این محصول ضد آب هم اکنون با قیمت 55 دلار به فروش می رسد. لذا انتظار می رود که ریلمی واچ 2 علاوه بر پشتیبانی از ویژگی های فوق، به قابلیت های بیشتری مجهز شده و قیمت آن نیز اندکی بالاتر باشد.

ارسال نظر