هدفون Huawei FreeBuds 4 همراه با ظاهر بسیار شیکش رویت شد!

رسانه کلیک - شرکت هواوی قصد دارد در نوزدهم ماه میلادی جاری از هدفون Huawei FreeBuds 4 رونمایی کند. حال تصاویر منتشر شده از این محصول پیش از رونمایی منتشر شده است. 

هدفون Huawei FreeBuds 4 همراه با ظاهر بسیار شیکش رویت شد!

به تازگی تصاویر هدفون Huawei FreeBuds 4 در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می‌شود غول چینی قصد دارد تا فردا از آن رونمایی کند. عکس‌های منتشر شده از این هدفون که در کنار نسل قبلی خود قرار گرفته‌اند، نشان دهنده ظاهر بسیار جذاب آن نسبت به نسل قبلی است.

این تصاویر که در شبکه‌ اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، اطلاعاتی را نیز درباره این هدفون مورد انتظار با خود به همراه داشته است.

به گفته حساب کاربری که این اطلاعات را منتشر کرده، هدفون‌های جدید سبک تر، کوچکتر و طراحی آن در گوش انسان در مقایسه با مدل نسل سوم بهتر و راحت‌تر است.

گفته می‌شود که هدفون‌های جدید از قابلیت حذف نویز قوی‌تری بهره می‌برد. این درحالی است که دیگر ویژگی‌های این گجت پرکاربرد، همانند نسل قبلی خود هستند.

همچنین به نظر می‌رسد که قاب نگهدارنده این محصول از یک صفحه LCD در قسمت جلویی خود بهره می‌برد. به علاوه، بزرگتر بودن این قاب نسبت به نسل قبلی‌اش احتمالا نویدبخش بهره‌مندی این محصول از یک باتری با طول عمر بالاتر است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این هدفون‌ در سه رنگ نقره‌ای، سفید و قرمز به فروش خواهد رسید که البته رنگ قرمز کمی دیرتر به بازار راه پیدا خواهد کرد.

نکته قابل توجه درباره این گجت، موجود بودن آن برای پیش‌خرید در فروشگاه Vmall هواوی است. همچنین انتظار می‌رود که یک نسخه مشکی رنگ از این محصول در آینده به بازار عرضه شود.

همچنین طبق شایعات، اعلام شده است که این غول چینی قصد دارد از چند محصول دیگر در مراسم خود رونمایی کند. حال باید دید که هواوی چه برنامه‌ای برای فردا تدارک دیده است.

ارسال نظر