گوگل پلی کنسول ویژگی های اصلی و رندر ال جی W31 را فاش کرد

رسانه کلیک - با توجه به ویژگی هایی که گوگل پلی کنسول از ال جی W31 فاش کرده است به نظر می آید این گوشی در هفته های آینده به بازار بیاید.

گوگل پلی کنسول ویژگی های اصلی و رندر ال جی W31 را فاش کرد

سال گذشته در ماه جون ال جی از 3 مدل از گوشی های هوشمند سری W خود شامل؛ ال جی W10 ال جی W30 و ال جی W30 پرو در هند رو نمایی کرد. اخیرا اخباری مبنی بر اینکه این شرکت کره جنوبی روی گوشی هوشمند مدل ال جی W31 کار می کند فاش شده است. با توجه به اینکه ویژگی های اصلی و تصویر ال جی W31 در گوگل پلی کنسول منتشر شده است به نظر می رسد به زودی به بازار بیاید.

اطلاعات گوگل پلی کنسول نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایشگری با کیفیت اچ دی و با رزولیشن 720×1600 است. عکس های لو رفته نشان می دهند که نمایشگر دارای بریدگی مانند قطره آب است ولی سایز نمایشگر دقیقا مشخص نیست. از انجایی که این گوشیی مقرون به صرفه است، صفحه ال سی دی دارد. همچنین این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 است.

تراشه MediaTek MT6762 یا همان چیپست Helio P22 در این گوشی وجود دارد و دارای رم 4 گیگابایت است. احتمالا این گوشی در هفته های آینده به طور رسمی به بازار بیاید.

جزئیات این گوشی هوشمند اخیرا معلوم شده است. ال جی W31 ال سی دی 6.26 اینچی با کیفیت HD، صفحه نمایشگر با بریدگی قطره آب، چیپست Helio P22، حداکثر 4 گیگابایت رم، حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دارای دوربین 3 گانه 12و 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 4000 mAh است و در پشت گوشی اسکنر اثر انگشت قرار دارد.

ال جی W30 پرو دارای ویژگی های بهتری از ال جی W30 بود. هنوز مشخص نیست که شرکت برنامه ای برای رونمایی از ال جی W31 پرو در کنار ال جی وی 31 دارد یا نه.

ارسال نظر