امکان ارسال پیام‌های محوشونده در نسخه iOS واتس‌اپ

دارندگان نسخه iOS واتس اپ اکنون می‌توانند پیام هایی را برای مخاطب بفرستند که به محض خوانده شدن، کاملا محو می‌شوند.

امکان ارسال پیام‌های محوشونده در نسخه iOS واتس‌اپ

پیام محو شونده واتس اپ چگونه عمل می‌کند؟

ویژگی پیام محو شونده خودکار (Auto-Disappearing Massage) نوامبر سال گذشته به محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا اضافه شد. به موجب این قابلیت، افراد قادر به ارسال پیام‌هایی هستند که خود به خود بعد از گذشت هفت روز کاملا از صفحه چت حذف می‌شوند ( نحوه ارسال پیام‌های محو شونده در واتس اپ ).

به تازگی خبر رسیده است کاربران نسخه iOS می‌توانند پیام‌هایی را بفرستند که ماهیت خود تخریبگری داشته و بلافاصله پس از خوانده شدن توسط مخاطب از بین می‌روند. نسخه بتای این ویژگی در حال حاضر روی ورژن 2.21.140.9 واتس اپ عرضه شده است و افراد می‌توانند با رفتن به قسمت تنظیمات یا همان Settings، آن را فعال کنند.

پیام محو شونده واتس اپ

چنانچه در تصویر بالا می‌بینید، تصاویر و ویدئوهایی که کاربر ارسال می‌کند نیز به محض بسته شدن توسط شخص مقابل، حذف می‌شوند. با این حال باید توجه داشت که همیشه احتمال گرفتن اسکرین شات از جانب مخاطب وجود دارد. بنابراین بهتر است فایل‌های مهم و حساس را حتی در قالب پیام محو شونده نیز به اشتراک نگذارید.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ویژگی پیام محو شونده فعلا به صورت آزمایشی فعال شده و متأسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نهایی آن از سوی سازندگان اعلام نشده است. ظاهرا قابلیت جدید دیگری نیز قرار است به زودی به پیام‌رسان واتس اپ اضافه ‌شود که امکان ارسال ویدئو با کیفیت دلخواه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

ارسال نظر