کارل پی ، هم بنیان‌گذار وان پلاس از این شرکت جدا شد

رسانه کلیک - طبق شواهد موجود در فضای مجازی، کارل پی هم بنیان‌گذار وان پلاس از این شرکت جدا شده است و به نظر می‌رسد که قصد دارد کسب‌وکار خود را آغاز کند.

کارل پی ، هم بنیان‌گذار وان پلاس از این شرکت جدا شد

کارل پی و پیت لاو در سال 2013 شرکت وان پلاس را با یکدیگر راه‌اندازی کردند و به عنوان هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل این شرکت را اداره کردند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که کارل پی ار این شرکت جدا شده است.

خبر رفتن این فرد از وان پلاس بسیار غافل‌گیرکننده بود؛ زیرا این فرد تقریبا معروف‌ترین چهره این شرکت بود و در تمام نشست‌های خبری، مصاحبه‌ها و رویدادهای رونمایی از محصولات حضور داشت. در واقع نقش زیادی در توسعه این برند داشت و نیازهای کاربران را به خوبی می‌شناسد. به همین دلیل هنوز مشخص نیست که چه مشکلی بین این دو نفر به وجود آمده و آیا کارل پی خودش از شرکت خارج شده یا اخراج شده است.

نشانه های خروج این فرد ابتدا در Redditor دیده شد که یک یادداشت درباره رهبری وان پلاس به اشتراک گذاشته بود. نه تنها نام کارل پی در این سند نوشته نشده بود؛ بلکه به جای نقش او نام Emily Dai که مدیرعامل بخش هند این شرکت است نوشته شده بود.

وب سایت تکنولوژی Android Central می گوید این خبر توسط دو منبع تایید شده است. با این حال، هم این نشریه و هم Android Police که برای اولین بار اخبار را گزارش کردند ، گزارش داده اند که وان پلاس از اظهار نظر در مورد این موضوع در هنگام سوال در مورد آن خودداری کرده است.

به گزارش تک‌کرانچ، آقای پی تصمیم دارد کسب و کار خود را آغاز کند؛ اما هیچ اطلاعاتی درباره حوزه فعالیت و کار این شرکت منتشر نشده است. در قسمت بیو اکانت توییتر آقای کارل این عبارت نوشته شده است «#NewBeginnings @oneplus» اما در پروفایل لینکدین هنوز سمت هم بنیان‌گذار و موسس وان پلاس حضور دارد.

ارسال نظر