کارل پی رسما از وان پلاس خداحافظی کرد

رسانه کلیک - بعد از حدس و گمان‌های فراوان، هم بنیان گذار وان پلاس خروج خود از این شرکت را رسما اعلام کرد و نامه‌ای با عنوان «متشکرم» را در انجمن وان پلاس منتشر کرد. 

کارل پی رسما از وان پلاس خداحافظی کرد

چند روز گذشته شواهدی در فضای مجازی پیدا شده بود که نشان می‌داد هم بنیان گذار شرکت وان پلاس، کارل پی، از این شرکت جدا شده است و قصد دارد کسب وکار جدید خود را آغاز کند. این خبر بسیار شوکه کننده بود زیرا همه ما کارل پی را به عنوان چهره معروف وان پلاس می‌شناسیم که ارتباط بسیار خوبی هم با مخاطبان دارد.

خود کارل پی نامه غیررسمی را در انجمن وان پلاس منتشر کرده و رسما اعلام کرده است که شرکت وان پلاس که در سال 2013 و در سن 24 سالگی به آن پیوسته بود را اکنون ترک می‌کند. عنوان نامه او «متشکرم» است و در آن درباره اینکه این فرد با مدرک کالج به این گروه پیوسته بود و چالش‌هایی که در این چند سال با آن‌ها مواجه بوده صحبت شده است.

کارل پی برنامه های شغلی آینده خود را فاش نکرد و بنابراین چیزی برای تایید شایعات مبنی بر ایجاد یک شرکت جدید بیان نکرد. او فقط اظهار داشت که از این زمان برای استراحت و گذراندن وقت با دوستان و خانواده خود استفاده می‌کند و بعد «قلبم را دنبال می‌کنم».

او در این نامه احساسات خود را بیان کرده و قدر‌دانی‌های زیادی کرده است و واکنش‌های مختلفی از سوی طرفداران خود دریافت کرده است. برخی از افراد از او تشکر کرده‌اند که برای رشد وان پلاس تلاش کرده و برخی نیز نگران آینده این شرکت بعد از خروج او بودند. برخی از افشاگران مشهور نیز کارل پی را تحسین کردند.

متن کامل نامه را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

ارسال نظر