کنفرانس WWDC اپل تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود

رسانه کلیک - کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل 2021 (WWDC 2021) تا ساعاتی دیگر به طور مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت مجازی تماشا کنند.

کنفرانس WWDC اپل تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود

کمپانی اپل به زودی یک سخنرانی مجازی را در نخستین روز کنفرانس توسعه‌دهندگان برگزار خواهد کرد. سخنرانی امروز شامل بحث درباره به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید و متعدد روی محصولات این کمپانی خواهد بود.

کنفرانس WWDC اپل ساعت 1 بعد از ظهر به وقت نیویورک، 6 بعد از ظهر به وقت لندن و 7 بعد از ظهر به وقت پاریس به طور مجازی به نمایش گذاشته می‌شود.

طبق روال عادی کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان اپل، می‌توان منتظر معرفی به‌روزرسانی‌های اصلی روی سیستم‌عامل‌های این کمپانی بود. کمپانی کوپرتینویی بدون شک اخبار جدیدی را در خصوص iOS 15، iPadOS 15، نسخه جدیدی از macOS و بهبودهای اعمال شده روی سیستم‌عامل‌های watchOS و tvOS ارائه می‌دهد.

کنفرانس WWDC اپل می‌تواند فرصت خوبی برای رونمایی از محصولات جدیدی باشد که به طور خاص مورد استقبال توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند. این کمپانی تاکنون لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ متعددی را روانه بازار کرده است که به تراشه M1 مبتنی بر ARM مجهز شده‌اند.

مدل‌های پیشرفته هنوز ارتقا نیافته‌اند. شایعات به این موضوع اشاره دارند که اپل از فرصت امروز برای رونمایی از iMac Pro، مدل‌های بهبود یافته مک بوک پرو یا حتی نمایشگر جانبی جدید استفاده خواهد کرد.

شما می‌توانید جریان زنده کنفرانس WWDC جدید اپل را به طور مستقیم و با توجه به ساعات اعلام شده، از صفحه یوتیوب این کپمانی تماشا کنید. همچنین اگر در حال حاضر از تلویزیون‌های انحصاری اپل استفاده می‌کنید، نیازی به دانلود اپلیکیشن جدید نخواهید داشت؛ تنها کافی است اپلیکیشن Apple TV را باز کرده و بخش Apple Events را پیدا کنید. این بخش به شما اجازه می‌دهد تا نظاره‌گر رویداد امروز و حتی کنفرانس‌های قبلی باشید.

به غیر از تلویزیون و صفحه یوتیوب، کمپانی به شما اجازه می‌دهد تا با مراجعه به بخش Apple Events در وب‌سایت رسمی بتوانید سخنرانی امروز را مشاهده کنید. این ویدیو بدون هیچ مشکلی روی تمام مرورگرهای اصلی از جمله سافاری، فایرفاکس، مایکروسافت اج و گوگل کروم قابل پخش خواهد بود.

ارسال نظر