گوشی رول شونده ال جی ؛ قیمت و تاریخ عرضه

رسانه کلیک - یکی از داغ ترین موضوعات حال حاضر در صنعت موبایل، ساخت گوشی هایی با نمایشگر های منعطف و تاشو است. گوشی رول شونده ال جی قرار است یکی از رقیبان این میدان در سال میلادی جاری باشد.

گوشی رول شونده ال جی ؛ قیمت و تاریخ عرضه

کمپانی ال جی در رویداد مجازی CES، اولین تلفن همراه رول شونده خود را به نمایش گذاشت و تایید کرد که این محصول در سال جاری میلادی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته این شرکت زمان دقیقی را برای رونمایی از گوشی ارائه نکرد و این موضوع باعث شد تا موجی از نا امیدی، علاقه مندان دنیای تکنولوژی را در بر بگیرد. حال یکی از خبرگزاری های کره‌ای ادعا کرده که زمان رونمایی از این گوشی، ماه سپتامبر یا دیرتر خواهد بود.

در این میان، شایعاتی نیز درباره قیمت اسمارت فون جدید به گوش می رسد. این محصول احتمالا با قیمت 2560 دلار روانه بازار می شود.

گزارش ها حاکی از آن است که شرکت هایی مانند سامسونگ و تی سی ال نیز در حال آماده سازی اولین گوشی های رول شونده خود هستند. البته زمان رونمایی از این محصولات نیز هنوز مشخص نیست. سامسونگ هم امسال به احتمال زیاد گوشی رول شونده خود را به زودی معرفی خواهد کرد. اینکه کدام کمپانی مقام اول در عرضه یک گوشی با صفحه نمایش رول شونده را کسب خواهد کرد مسئله ای جالب است و ما به زودی به آن پی خواهیم برد. به هر حال ال جی فرایند تولید این محصول جذاب را به طور جدی پیگیری می کند تا بلکه بتواند در رده نخست قرار گیرد.

این شرکت در نمایشگاه CES سال گذشته از اولین تلویزیون رول شونده دنیا رونمایی کرد. این نشان دهنده آن است که کمپانی ال جی در استفاده از این نوع صفحه نمایش آزمون و خطا های خود را انجام داده است و تکنولوژی جدیدی برای آنها به حساب نمی آید. تنها چیزی که باقی می ماند این است که این شرکت چطور از عهده استفاده این نوع صفحه نمایش در یک گوشی بر می آید.

به نظر شما آیا ال جی می تواند بازار را تصاحب کند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر