گوشی ریلمی 7 5G پنج شنبه 29 آبان از راه می‌رسد

رسانه کلیک - گوشی ریلمی 7 5G روز پنج شنبه 29 آبان ساعت یک و نیم بعدازظهر در یک رویداد آنلاین رونمایی خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره این گوشی منتشر نشده اما به گفته افشاگران شاهد چیپست دیمنسیتی 720 در این گوشی خواهیم بود. 

گوشی ریلمی 7 5G پنج شنبه 29 آبان از راه می‌رسد

گوشی ریلمی 7 5G روز پنج شنبه در تاریخ 19 نوامبر یا 29 آبان از راه خواهد رسید و رونمایی خواهد شد. شعبه انگلستان ریلمی این اطلاعات را در اکانت توییتر خود منتشر کرده و اعلام کرده است که این رویداد ساعت یک و نیم بعد از ظهر روز پنج شنبه به وقت ایران از طریق حساب کاربری فیس بوک، توییتر و یوتیوب به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین این شرکت تصویری از ریلمی 7 5G منتشر کرده است که نشان می‌دهد در گوشه سمت چپ این نمایشگر یک حفره کوچک برای دوربین سلفی وجود دارد و سنسور اثر انگشت آن سمت راست بدنه قرار گرفته است.

ریلمی هنوز مشخصات دیگری از Realme 7 5G را فاش نکرده است، اما NBTC نشان داد که این گوشی هوشمند دارای کد RMX2111 است که نشان می‌دهدد این گوشی احتمالا نسخه جهانی گوشی Realme V5 5G باشد که اکنون فقط در چین عرضه شده است.

طبق اطلاعاتی که از سوی افشاگران منتشر شده است، این گوشی یک نمایشگر IPS LCD به اندازه 6.5 اینچ و با کیفیت Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد داشت. سیستم عامل نصب شده روی این گوشی به احتمال زیاد اندروید 10 خواهد بود.

این گوشی یک دوربین چهارگانه شامل سنسورهای 48 مگاپپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد 16 مگاپیکسل خواهد بود. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد. به احتمال زیاد گوشی جدید ریلمی از چیپست دیمنسیتی 720 و 8 گیگ رم قدرت خواهد گرفت و 128 گیگ حافظه داخلی خواهد داشت.

ارسال نظر