گوشی هوشمند ال جی Q92 با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت ال جی با هدف افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G از مدل ال جی Q92 که با این شبکه سازگار است رونمایی کرد.

گوشی هوشمند ال جی Q92 با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی شد

گوشی جدید ال جی قیمت کمتری نسبت به مدل ولوت دارد. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 765G و ۶ گیگابایت رم برخوردار است و می‌تواند از شبکه 5G پشتیبانی کند.

به نظر می‌رسد ال جی Q92 برخلاف مدل ال جی ولوت که از نمایشگر OLED بهره می‌برد، به صفحه نمایش LCD به اندازه ۶/۶۷ اینچی مجهز شده باشد. این پنل رزولوشنی برابر فول اچ دی پلاس دارد که روی حفره بالای دوربین آن، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

ال جی Q92 کمپانی ال جی برای این محصول از دوربین اصلی ۴ گانه استفاده می‌کند که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است. علاوه بر آن دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است. باتری ال جی Q92 چهار هزار میلی‌‌آمپرساعت است که می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود این گوشی از سیستم عامل ۱۰ برخوردار است و از رابط کاربری UX 9 ال جی استفاده می‌کند.

از آن‌جایی که گوشی جدید ال جی از استانداردهای IP68 و MIL-STD-810G پشتیبانی می‌کند می‌توان گفت این گوشی در برابر آب، گردوغبار و ضربه مقاوم است. ال جی Q92 تنها یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با قیمت ۴۲۰ دلار در کره جنوبی فروخته می‌شود. در حال حاضر خبری مبتنی بر فروش این گوشی در بازارهای جهانی منتشر نشده است. مدل ال جی ولوت تفاوت قیمت زیادی با ال جی Q92 ندارد؛ زیرا ولوت نیز با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند به پنل OLED، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و حداکثر ۸ گیگابایت رم مجهز شده است.

ارسال نظر