گوشی وان پلاس 8T باتری 4500mAh و توان شارژ 65W خواهد داشت

رسانه کلیک - گوشی وان پلاس 8T که در تاریخ 14 اکتبر رونمایی می‌شود یک باتری 4500mAh دارد و از فناوری شارژ سریع 65W پشتیبانی می‌کند. 

گوشی وان پلاس 8T باتری 4500mAh و توان شارژ 65W خواهد داشت

گوشی وان پلاس 8T در تاریخ 14 اکتبر رونمایی خواهد شد و این شرکت اعلام کرده است که این گوشی یک نمایشگر تخت FullHD+ با اندازه 6.55 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد داشت. به تازگی در یکی از پست‌های انجمن وان پلاس اعلام شده است که از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.

این فناوری شارژ سریع وان پلاس، «Warp Charge 65» نام دارد که به گفته این شرکت انرژی موردنیاز گوشی برای یک روز کامل را تنها در 15 دقیقه تامین می‌کند. به عبارت دقیق‌تر باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در عرض 15 دقیقه تقریبا 58 درصد و در عرض 39 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود.

برای دستیابی به این سرعت ها، از یک باتری 4500mAh در این گوشی استفاده نشده است؛ بلکه از دو سلول 2250‌mAh استفاده شده تا سریع‌تر شارژ شوند. البته این موضوع خیلی هم تجعب‌آور نیست؛ زیرا سایر تلفن‌های هوشمند با شارژ 65 وات مانند Oppo Find X2 Pro ، Realme 7 Pro و Realme Narzo 20 Pro از دو سلول پشتیبانی می‌کنند.

بر خلاف آداپتورهای برق قبلی وان پلاس که با پورت USB-A همراه بودند؛ این گوشی جدید پورت USB-C خواهد داشت و از شارژ 45 وات از طریق USB PD پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی وان پلاس مجهز به فناوری شارژ معکوس نیز است؛ یعنی می‌توانید از این گوشی به عنوان پاوربانک استفاده کنید و دستگاه‌های دیگر خود را شارژ کنید.

وان پلاس برای افزایش امنیت، یک تراشه رمزگذاری به آداپتور و کابل و 12 سنسور دما به گوشی برای شارژ هوشمند و کارآمد اضافه کرده است. علاوه بر این، این شرکت برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد گوشی هنگام شارژ، سیستم جدید اتلاف گرما را به OnePlus 8T اضافه کرده است.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ زیرا به نظر آن‌ها اجزای موردنیاز برای شارژ بی‌سیم باعث افزایش ضخامت گوشی می‌شود و بر تجربه کاربری و طراحی گوشی اثر می گذارد.

ارسال نظر