گوشی وان پلاس 8T در تاریخ ۲۳ مهر رونمایی می‌شود

رسانه کلیک - به گفته افشاگران، شرکت وان پلاس در تاریخ 23 مهر از گوشی وان پلاس 8T خود رونمایی خواهد کرد. 

گوشی وان پلاس 8T در تاریخ ۲۳ مهر رونمایی می‌شود

شرکت وان پلاس گوشی قدیمی وان پلاس 8 خود را از نظر طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آپدیت کرده است و به گفته یکی از افشاگران معروف، تصمیم دارد آن را با نام وان پلاس 8T در تاریخ 14 اکتبر یا همان 23 مهر ماه رونمایی کند.

این وشی هوشمند یک نمایشگر AMOLED به اندازه 6.5 اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. نرخ نوسازی این نمایشگر نسبت به مدل قبلی 8 بهبود پیدا کرده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در یک حفره کوچک سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که گوشی جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون 865 و در دو نسخه با رم‌های 8 یا 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت وارد بازار خواهد شد. دوربین اصلی وان پلاس 8T تقریبا مشابه مدل قبلی خود است (یعنی یک لنز 48 مگاپیکسلی و یک لنز 16 مگاپیکسلی دارد) و تنها لنز ماکرو آن از ۲ مگاپیکسل به ۵ مگاپیکسل افزایش یافته است و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عمق تصاویر نیز به آن اضافه شده است.

در مجموع این چهار دوربین به همراه LED فلش، در یک ماژول مستطیل شکل سمت چپ قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین یک باتری 4500 میلی‌آمپری در این گوشی قرار گرفته است که با توان 65 وات شارژ می‌شود و در مقایسه با مدل قبلی که توان 30 وات بود پیشرفت کرده است.

طبق روال این روزهای کرونایی، به احتمال زیاد وان پلاس 8T در یک رویداد آنلاین رونمایی شود. همچنین ممکن است در کنار این گوشی، از هدفون Buds Z TWS وان پلاس نیز رونمایی شود.

ارسال نظر