گوشی وان پلاس 9T با سیستم عامل ColorOS 11 عرضه می‌شود

رسانه کلیک - افشاگری‌های اخیر در مورد گوشی وان پلاس 9T به اجرای سیستم عامل ColorOS11 و دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی در این محصول اشاره می‌کنند.

گوشی وان پلاس 9T با سیستم عامل ColorOS 11 عرضه می‌شود

گوشی وان پلاس 9T

ظاهرا کمپانی وان پلاس مشغول کار روی یک پرچم‌دار جدید به نام 9T است. طبق افشاگری‌های جدید، گوشی وان پلاس 9T به سیستم عامل ColorOS 11 مجهز بوده و نسخه پرو این محصول ساخته نمی‌شود!

طبق گفته‌های خبرچینی به نام @imailisa0825 در توییتر، گوشی 9T 5G در سه‌ماهه سوم سال جاری عرضه شده و از نسخه 11 سیستم عامل ColorOS استفاده می‌کند. این محصول همچنین به سیستم دوربین چهارگانه Hasselblad با کیفیت 108 مگاپیکسل مجهز است.

این خبرچین مدعی شده که نسخه پرو برای گوشی جدید وان پلاس ساخته نمی‌شود. اما قطعیت این موضوع هنوز توسط هیچ کمپانی یا هیچ منبع موثق دیگری اعلام نشده است.

طبق شایعات دیگر، OnePlus 9T به نمایشگر آمولد انعطاف‌پذیر LTPO E4 سامسونگ مجهز خواهد بود، که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر، کمپانی کوالکام به تازگی از تراشه اسنپدراگون 888+ رونمایی کرده که سرعت کلاک آن بیشتر از تراشه 888 معمولی است. به نظر می‌رسد SD888+ در محصولات آینده متعلق به برندهای متعددی مثل ROG (ایسوس)، آنر، موتورولا، ویوو و شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به عدم اشاره به نام وان پلاس در بین کمپانی‌های فوق، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی 9T به تراشه SD888 مجهز شده است.

کمپانی وان پلاس در اکتبر سال گذشته از گوشی 8T رونمایی کرد. ولی ظاهرا گوشی 9T در سه‌ماهه سوم سال (احتمالا ماه سپتامبر) معرفی می‌شود. این محدوده زمانی با تاریخ عرضه گوشی نورد 2 همپوشانی دارد.

OnePlus Nord 2

نورد 2 به نمایشگر آمولد فول اچ دی پلاس 6.43 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز است. این گوشی از سیستم دوربین سه‌گانه (لنز اصلی 50 مگا پیکسلی به علاوه دو لنز 8 و 2 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

تراشه دایمنسیتی 1200، حداکثر رم 12 گیگابایتی، حداکثر حافظه داخلی 256 گیگابایتی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اکسیژن 11 از جمله مشخصات دیگر Nord 2 به حساب می‌آیند.

ارسال نظر