قیمت و مشخصات ظاهری گوشی وان پلاس Nord CE 5G لو رفت!

رسانه کلیک - با اینکه چند روز به عرضه رسمی وان پلاس Nord CE 5G باقی‌ مانده، اما قیمت و مشخصات ظاهری این گوشی در فضای آنلاین لو رفته است.

قیمت و مشخصات ظاهری گوشی وان پلاس Nord CE 5G لو رفت!

کمپانی OnePlus قرار است به زودی (10 ژوئن) از گوشی Nord CE 5G خود در بازار هندوستان و اروپا رونمایی کند. این شرکت به‌تازگی طراحی پنل پشتی محصول جدید خود را در معرض نمایش قرار داده و قیمت آن را پیش از موعود اعلام کرده است.

قیمت وان پلاس Nord CE 5G در هندوستان

یک سند رسمی در بانک HDFC هندوستان به خرید نقدی گوشی‌های Nord CE 5G اشاره می‌کند. طبق این گزارش، به نظر می‌رسد که محصول جدید با قیمت 22999 روپیه (حدود 315 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. پیش‌خرید گوشی جدید از یازدهم و عرضه رسمی آن در بازار از شانزدهم ماه جاری آغاز می‌شود.

طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 5G

محصول جدید کمپانی OnePlus با رنگ آبی، دارای سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی است. در ضمن گفته می‌شود که این دستگاه از طراحی پانچ هول در گوشه چپ بالای نمایشگر خود بهره می‌گیرد.

پوستر جدید نشان می‌دهد که Nord CE 5G به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژ 30T Warp استفاده می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

مشخصات گوشی وان پلاس Nord CE 5G (طبق شایعات)

با استناد به گزارش‌های قبلی، گوشی جدید دارای نمایشگر آمولد 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز است. این دستگاه از تراشه 750G اسنپدراگون استفاده می‌کند و در دو نسخه ارائه می‌شود. یک نسخه دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و نسخه دیگر دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. احتمال می‌رود که نسخه پیشرفته‌تری با رم 12 گیگابایتی نیز عرضه شود.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است. دوربین سلفی واقع در پنل جلویی، از لنز 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. به نظر می‌رسد که گوشی جدید با نسخه 11 سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شود.

ارسال نظر