مشخصات گوشی وان پلاس Nord N200 به همراه زمان رونمایی آن لو رفت!

رسانه کلیک - چند ساعت پیش ایوان بلاس افشاکننده مورد اعتماد فضای مجازی مشخصات کلیدی گوشی وان پلاس Nord N200 را منتشر کرد. گفته می‌شود که فردا این محصول معرفی خواهد شد. 

مشخصات گوشی وان پلاس Nord N200 به همراه زمان رونمایی آن لو رفت!

اخیرا شرکت وان‌پلاس از گوشی Nord CE 5G رونمایی کرده است. حال یکی از افشاکنندگان محبوب فضای مجازی مشخصات گوشی وان پلاس Nord N200 را به اشتراک گذاشته که گفته می‌شود این محصول، ارزان‌قیمت‌ترین گجت دارای فناوری 5G بین محصولات وان‌پلاس (OnePlus) خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده می‌توان گفت که این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۸.۳ × ۷۴.۹ × ۱۶۳.۱ میلی‌متر و وزن ۱۸۹ گرم بوده و از یک صفحه نمایش با IPS LCD در اندازه ۶.۴۹ اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس، طراحی دوربین سلفی حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه، نسبت ابعاد ۲۰:۹، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و اندروید ۱۱ مبتنی بر OxygenOS بهره می‌برد.

از لحاظ سخت‌افزاری این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و ۶۴ گیگابایت حافظه رام از نوع UFS 2.1 استفاده می‌کند. این درحالی است که تامین انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۸ وات انجام می‌پذیرد.

دوربین سلفی این محصول، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد؛ درحالی که پنل پشتی از یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر به جهت تصویربرداری مونوکروم برخوردار است.

از لحاظ امنیتی، این دستگاه از حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه و قابلیت بازگشایی قفل توسط چهره استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گجت مورد انتظار می‌توان به فناوری موقعیت‌یاب دو بانده، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث نسخه ۵.۱ اشاره کرد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده این محصول، به نظر شما آیا این گجت در ایران ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر