گوشی Realme GT 5G همراه با پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت ریلمی به تازگی از جدید ترین تلفن هوشمند خود یعنی گوشی Realme GT 5G رونمایی کرده است که از سخت افزار گوشی های پرچمدار بهره می‌برد.

گوشی Realme GT 5G همراه با پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی و در مراسمی مجازی از جدید ترین پرچمدار خود یعنی گوشی Realme GT 5G پرده برداری کرده است. این دستگاه درحال حاضر برای شهروندان چینی در دسترس خرید بوده و انتظار می‌رود که بزودی شاهد حضور آن در بازار جهانی باشیم.

این پرچمدار از یک صفحه نمایش امولد، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۶۵ بهره می‌برد که همه این امکانات به قیمت زیر ۵۰۰ دلار برای خریداران آب می‌خورد. این محصول در دو جنس چرمی و شیشه ای در پنل پشتی عرضه شده و از یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ سوپر امولد همراه با طراحی دوربین سلفی حفره ای بهره می‌برد. رزولیشن محصول مورد بحث فول اچ دی پلاس بوده که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا می کند که گجت معرفی شده می تواند طیف رنگی ۱۰۰ درصد P3 را ارائه دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند ۹۱.۷ درصد است. علاوه بر این، کاربران بالاخره می‌توانند سرعت لمس ۳۶۰ هرتز را در این برند تجربه کنند. درباره مشخصات سخت افزاری این محصول می‌توان به حضور پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده، حافظه رم ۱۲ گیگابایت LPDDR5 و حافظه رام ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت همراه با فناوری UFS 3.1 اشاره کرد. البته جای خالی ماکرو اس دی در این محصول خالی است. این گجت از لحاظ نرم افزاری به اندروید ۱۱ و رابط کاربری مخصوص ریلمی نسخه ۲.۰ مجهز بوده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به فناوری دالبی اتموس، همچنین با فناوری خنک کننده مایع سه بعدی برای اتلاف بهتر گرما همراه است. باتری این محصول با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری عرضه شده و توان شارژ با سرعت ۶۵ وات را دارد. به ادعای ریلمی، این گوشی می‌تواند در ۳۵ دقیقه بطور کامل شارژ شود. از لحاظ دوربین این محصول از یک مجموعه لنز سه گانه ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. این گجت از فناوری ارتباطی 5G استفاده کرده و نسخه بلوتوث آن ۵.۲ است. از دیگر مشخصات جانبی این محصول می‌توان به جی پی اس دو فرکانسه، ان اف سی، USB-C جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

در نهایت درباره قیمت این محصول؛ برچسب قیمتی گجت مورد بحث ۴۴۸ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۵۲۵ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر