گوشی Realme X7 Max 5G در کشور هند رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت ریلمی، امروز از گوشی Realme X7 Max 5G بطور رسمی رونمایی کرد. این دستگاه که قرار است به سری X7 بپیوندد، از ویژگی‌های مناسبی نسبت به قیمت تعیین شده برای آن بهره می‌برد که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت.

گوشی Realme X7 Max 5G در کشور هند رونمایی شد

با توجه مشخصات سخت‌افزاری بکار رفته در این دستگاه، گفته می‌شود که این محصول همان Realme GT Neo بوده که با نامی جدید در هند معرفی شده است. گوشی Realme X7 Max 5G اولین گوشی هوشمندی است که در هند از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات کلیدی این محصول می‌توان به حضور فناوری ارتباطی 5G، پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، سرعت شارژ ۵۰ وات، اندروید ۱۱ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی معرفی شده از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۴۳ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس، نسبت ۹۱.۷ درصدی صفحه به بدنه، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5، حافظه رام ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1، رابط کاربری Realme UI 2.0 و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند. همچنین، باتری استفاده شده در این محصول ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده و وزن گوشی، ۱۷۹ گرم براورد شده است.

در زمینه عکاسی، محصول مورد بحث از یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی، شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱/۸ از نوع Sony IMX682، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم ۲/۳ و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم ۲/۴ استفاده می‌کند.

همچنین، سیستم دوربین پشتی این محصول از قابلیت‌هایی همچون حالت شب، پانوراما، حالت پیشرفته، پرتریت، تایم‌لپس، اچ‌دی‌آر، هوش مصنوعی به جهت بهبود رنگ‌آمیزی سوژه و... بهره می‌برد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی بکار رفته در این گجت، از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

درباره قیمت این گجت باید بگوییم که برای نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت، به ترتیب برچسب‌های ۲۶.۹۹۹ و ۲۹.۹۹۹ روپیه هند در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر