گوشی Redmi Note10 Pro Max بزودی معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - اخیراً اطلاعاتی درباره گوشی Redmi Note10 Pro Max منتشر شده است که حاکی از مشخصات رم، حافظه داخلی و رنگ بندی این محصول است.

گوشی Redmi Note10 Pro Max بزودی معرفی خواهد شد

در هفته های گذشته اطلاعاتی درباره دو محصول ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو در فضای مجازی منتشر شد. حال اطلاعات جدید منتشر شده در وب سایت 91mobiles از گوشی Redmi Note10 Pro Max ، مشخصات سخت افزاری این محصول را آشکار کرده است.

طبق این اطلاعات منتشر شده، نوت ۱۰ پرو مکس در دو نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر

همچنین گفته می‌شود که گجت مورد بحث در سه رنگ آبی، مشکی و برنزی برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

همانطور که از نام این گوشی پیداست، نسخه مورد بحث از مدل پرو قدرتمند تر خواهد بود. طبق گزارشات منتشر شده، این دستگاه از اسنپدراگن ۷۶۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که محصول مورد بحث از یک صفحه نمایش IPS همراه با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری 5G عرضه شود.

قابلیت‌های دیگر

طبق شایعات اخیر، نوت ۱۰ پرو در سه نسخه ۶/۶۴ گیگابایت، نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت و یک نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش IPS با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگن ۷۳۲، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات نسخه نوت۱۰

در آخر گزارشات منتشر شده مشخصات نسخه نوت ۱۰ را منتشر کرده است که بیان کننده عرضه این محصول همراه با یک صفحه نمایش IPS، پردازنده اسنپدراگن ۶۷۸، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین این محصول در دو نسخه ۴/۶۴ گیگابایت و ۶/۱۲۸ گیگابایت در رنگ های سفید، سبز و مشکی برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

شرکت شیائومی چهارم ماه آینده میلادی از سری نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر