گوگل قصد دارد تا پلتفرم بازارچه یوتیوب را آزمایش کند

رسانه کلیک - بازارچه یوتیوب ، پلتفرمی برای خرید یک-مرحله ای محصولات حین تماشای ویدیوهای یوتیوب است. کمپانی گوگل قصد دارد تا امکان را به یوتیوب اضافه کند.

گوگل قصد دارد تا پلتفرم بازارچه یوتیوب را آزمایش کند

احتمالا در حین تماشای ویدیوهای یوتیوب، تجربه دیدن شرح ویدیویی که از شما خواسته است تا روی لینک ارجاع به آمازون ضربه بزنید. چه علاقه مند به فناوری، عکاسی، بازی و یا تقریباً هر سرگرمی دیگری باشید، اکثر کانال ­های یوتیوب از این پیوندها به عنوان راهی برای درآمدزایی اضافه بر درآمد حاصل از تبلیغات استفاده می ­کنند. از طرفی، خود یوتیوب بیشترین درآمد خود را از طریق تبلیغات و اشتراک بدست آورده است، اما قرار است تا این رویه به زودی تغییر کند.

به گفته بلومبرگ ، یوتیوب اخیراً از برخی از سازندگان خود خواسته است تا محصولی را که در فیلم های خود نشان می دهند برچسب گذاری کنند. بر اساس گزارش های واصله، این شرکت قصد دارد این محصولات نشانه گذاری شده را به منظور تجزیه و تحلیل و همچنین فروش به Google parent پیوند دهد. بلومبرگ می گوید که هدف نهایی این شرکت بازسازی یوتیوب به یک فروشگاه خرید یک-مرحله ای است که می توانید در آن هر چیزی را که می بینید خریداری کنید. یوتیوب همزمان، در حال آزمایش یکپارچه شدن با پلتفرم تجارت الکترونیکی Shopify است.

سخنگوی یوتیوب تایید کرد که این وب سایت برخی از ویژگی های تجارت الکترونیکی را آزمایش می کند. آن ها گفتند كه سازندگان هر کانال باید كنترل كنند كه چه محصولاتی در کانال آن ها نمایش داده می شود ، اما جزئیات بیشتری در این رابطه گفته نشده است.

ایجاد بازارچه یوتیوب و انتقال به تجارت الکترونیک برای یوتیوب کاری بسیار منطقی خواهد بود. از دیدگاه فناوری، حجم بالای فیلم هایی که در این پلتفرم پیدا می بینید و جستجوهای فراوانی که در این سایت می شود، فرصتی ایده آل برای تبدیل بازدید به خرید است. به نظر می رسد گوگل نیز همین احساس را دارد. مدیر عامل آلفابت، اخیرا در طی یک تماس گفته است که این شپلرکت می تواند فیلم های جعبه گشایی را به یک فرصت خرید تبدیل کند. این اتفاق چیزی است که به این شرکت امکان می دهد یوتیوب را فراتر از تجارت 15 میلیارد دلاری که در پایان سال گذشته داشته است، رشد دهد.

ارسال نظر