یوتیوب برای رقابت با تیک تاک ، قابلیت جدیدی ایجاد کرده است

رسانه کلیک - یوتیوب برای رقابت با تیک تاک ، سریس ویدیویی جدیدی به نام Shorts را معرفی کرده است و نسخه بتا آن تا چند روز آینده برای گوشی‌ها اندرویدی در کشور هند فعال خواهد شد. 

یوتیوب برای رقابت با تیک تاک ، قابلیت جدیدی ایجاد کرده است

یوتیوب قابلیت جدیدی برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه ایجاد کرده است تا با پلتفرم تیک تاک رقابت کند. این سرویس ویدیویی که Shorts نام دارد، برای به اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای ایجاد شده است و مختص موبایل است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، موزیک به آن‌ها اضافه کنند و سرعت فیلم را تغییر دهند. کاربران می‌توانند ویدیوهای مجود در گالری خود را به اشتراک بگذارند یا از قابلیت هندزفری با قابلیت‌های شمارش معکوس و تایمر برای ضبط ویدیو در لحظه استفاده کنند.

همچنین به ‌تازگی نواری در وب‌سایت یوتیوب ایجاد شده است تا ویدیوهای Shorts در آن‌جا نمایش داده شوند و کاربران می‌توانند با ورق زدن ویدیوها، به راحتی بسیاری از آن‌ها را تماشا کنند. البته این شرکت اعلام کرده است که مشاهده این ویدیوها را برای کاربران خود راحت‌تر خواهد کرد؛ به همین دلیل باید منتظر اخبار جدید درباره این قابلیت باشیم.

نسخه بتا این قابلیت تا چند روز آینده برای گوشی‌های اندرویدی در کشور هند به صورت آزمایشی منتشر می‌شود. سپس به تدریج برای گوشی‌های آیفون و کشورهای دیگر فعال خواهد شد.

ارسال نظر