۱۰ بازی برتر سبک ماجراجویی برای اندروید و ios

اگر جزء طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و قصد دارید با بهترین بازی های این سبک آشنا شوید، در این بخش ۱۰ تا از بهترین بازی های این سبک را برای تان آورده ایم.

۱۰ بازی برتر سبک ماجراجویی برای اندروید و ios

به گزارش کلیک، بازی های ماجراجویی جزء آن دسته از بازی هایی قرار می گیرند که گیمر را به خود معتاد می کند و گبمر همیشه آن را بازی خواهد کرد و برای بازی کردن آن به صبر زیادی نیاز است. این نوع بازی ها تقریبا حالت داستان گونه دارند و بازی حول یک داستان پیش می رود. ده بازی ماجراجویی که به شما معرفی خواهیم کرد بسیار جالب هستند و حالت روایی دارند.

۱) Star Wars: Knights Of The Old Republic

این بازی در مورد یک امپراطوری بزرگ چهار هزار ساله است که هزاران شوالیه این امپراطوری در جنگ غلیه یکی از پادشاهان آن مناطق کشته شده اند و شما تنها بازمانده ی آن شوالیه ها هستید و دو راه پیش رو دارید. یا در سمت خوب داستان بمانید و به مردم و بازماندگان کمک کنید و یک قهرمان بشوید، یا در جبهه تاریکی قرار بگیرید و مردم را بکشید و به یک آدم شرور تبدیل بشوید.

Star-Wars-Knights-of-the-Old-Republic_new

۲) The Wolf Among Us

The Wolf Among Us یک بازی پنح مرحله ای ماجراجویی است که از مردگان متحرک شروع می شود، پس از مدتی پری های قصه گو در آن به قتل می رسند و شما به عنوان یک گرگ درنده و بزرگ به بازی ادامه خواهید داد.

wolf among us_new

۳) Syberia

در این بازی شما نقش وکیلی را بازی می کنید که به تازگی مسئولیت پرونده ای را به عهده گرفته است که در آن باید کارخانه اتومبیل سازی که محل آن مخفی است را بفروشد. این وکیل برای انجام این کار باید به جاهای مختلف سفر کند و تا بتواند سر نخی از آن کارخانه پیدا کند. وی در این مدت با اشخاص و شخصیت های متعددی دیدار و برخورد می کند که داستان بازی را تشکیل می دهد.

Syberia-2_new

۴) Exiles

داستان بازی درباره ی گروهی از انسان ها است که توسط دولت در سیاره ی دور افتاده ای زندانی شده اند تا آزمایش های ویروسی و غیر انسانی بر روی آن ها انجام شود. نقش شما در این بازی به عنوان ماموری است که باید پرده از این کار دولت بر دارد. در این مسیر شما امکان استفاده از انواع اسلحه ها و تجهیزات جنگی را دارید.

exilis_new

۵) Broken Age

این بازای دارای دو شخصیت اصلی است و هر موقع که بخواهید می توانید یکی از این دو شخصیت را انتخاب و آن را تغییر دهید. هر شخصیت دارای داستان جدایی است که شما باید آن را پیش ببرید. در طول بازی با ماجرا های جالبی رو به رو خواهید شد که باید آن ها را بگذرانید.

BrokenAge

۶) Grim Fandango Remastered

داستان بازی از این قرار است که شخصی که مسئول فروش بلیت سفر مردگان در اداره ی مرگ و میر است به فساد رئیس خود پی می برد. در این میان با زنی آشنا می شود که به خاطر اشتباه او به دنیای مردگان فرستاده شده و در آن جا آواره شده است. شما در نقش اصلی هستید و به همراه دوستان تان به یک سفر چهار ساله خواهید رفت که در این سفر ماجرا های جالبی در انتظار تان خواهد بود.

Grim-Fandango-Remastered-screenshots-03-large_new

۷) Gabriel Knight Sins OF Father

گابریل نویسنده و مسئول کتابخانه ای در یکی از شهر های آمریکا است که در حال تحقیق بر روی پرونده قتل زنجیره ای است که در حوالی محل سکونتش رخ داده. هرچه که از بازی می گدرد با حقایقی رو به رو می شود که از گذشته خانواده اش با خبر می شود. این بازی دارای گرافیک HD و معما های گوناگون و صحنه ها و صدا گذاری فوق العاده است.

gabriel_new

۸) Broken Sword: Director's Cut

در کاخ رویال قتلی صورت گرفته و شما در نقش نیکو کولارد مسئول بازجویی از دولتمردان هستید که ناگهان خود را در توطئه وحشتناکی می بیند که باید به یک سفر اسرار آمیر بروید تا حقایق را فاش کنید.

Broken-Sword-Directors-Cut_new

۹) ۸۰ days

داستان این بازی از رمان معروف "دور دنیا در ۸۰ روز" گرفته شده است و شما در این بازی باید کل دنیا را در مدت زمان هشتاد روز طی کنید. در این بازی می توانید تجارت کنید و باید هزینه ها و زمان بندی سفر های خود را در نظر بگیرید و با برنامه پیش بروید تا به مشکل بر نخورید.

Around-the-World-80-Days5_new

۱۰) Fahrenheit: Indigo Prophecy

این بازای دارای ماجرای جنایی و در عین حال دراماتیک و ماجراجویانه است. ماجرا در باره ی شخصیت اصلی بازی یعنی لوکاس کین است که در حالت خواب و بیداری مرتکب به قتل مردی شده و محل وقوع جرم را ترک کرده است. و هنگامی که بیدار می شود صحنه های از جرم را به یاد می آورد. بعد از این ماجرا قتل های زنجیره ای در شهر رخ می دهد و لوکاس قصد دارد که بفهمد حقیقت این قتل ها چیست.

Fahrenheit-Indigo-Prophecy-Remastered-screenshots-02-large_new

ارسال نظر