پنج استراتژی موثر برای پیروزی در بازی PES 2017

طرفداران بازی PES همیشه دوست دارند بهترین بازی تیمی خود را انجام دهند که این امر مستلزم استفاده از بهترین تاکتیک‌های پیشرفته و مهارت‌های کاربردی است.

پنج استراتژی موثر برای پیروزی در بازی PES 2017

کلیک-تاکتیک‌های پیشرفته، لغو فوق العاده و تعیلم و آموزش از جمله نکات کلیدی برای موفقیت در بازی PES 2017 می باشد.

بازی PES برگشته است، و بهترین حالت را دارد. تعداد زیادی ویژگی جدید به بازی PES 2017 اضافه شده است. طرفداران فوتبال از سیستم بهبود یافته‌ی هوش مصنوعی بازیکنان در بازی لذت خواهند برد. تاکتیک های پیشرفته دریبل‌ها و پاس‌های عمقی دقیق از جمله‌ی این ویژگی‌های جدید می‌باشد.

بازیکنان باید خود را با تغییرات جدید تطابق بدهند و یاد بگیرند که چگونه PES را بازی کنند. ما می‌توانیم با پنج استراتژی موثر این مطابقت با تغییرات جدید بازی PES 2017 را به نحو احسن انجام بدهیم. همانند زندگی واقعی روش‌های مختلفی برای بازی کردن یک بازی زیبا وجود دارد و شما ممکن است سبک خود را در طول زمان توسعه دهید. با دنبال کردن راهنمایی‌‌های زیر پیروزی در مسابقات را شروع کنید.

PES 2017 Barcelona PIC

  1. استفاده از تاکتیک‌های پیشرفته (Advanced Tactics)

در یکی از کنفرانس‌های خبری که ما حضور داشتیم کمپانی کونامی تاکید بیشتری بر اهمیت سیستم تاکتیک‌های پیشرفته داشت. تنظیم سبک بازی برای سازماندهی بازیکنان کافی نیست، اما به شما یک ایده‌ی روشنی از چگونه بازی کردن بازی PES را می‌دهد، به این معنا که شما با اعتماد به نفس قوی وارد مسابقه می‌شوید.

به عنوان مثال، اگر با تیم منچستر‌یونایتد بازی کنید، ایده‌ی خوب این است که از زلاتان به عنوان تنها مهاجم در کنار دو وینگر بسیار سریع استفاده کنید. سپس شما می‌توانید تاکتیک مرد هدف را به کار بگیرید، در حالی که اینچنین در یک خط عمیق بازی می‌کنید هیچ چیزی نمی‌تواند در پشت دفاع شما قرار بگیرد.

البته شما نمی‌توانید همیشه تیم خود را با تاکتیک‌های پیشرفته تنظیم کنید، بنابراین این مهم است که همیشه یک استراتژی جایگزین داشته باشید. این استراتژی را می‌توان در همان زمان شروع بازی تنظیم و اجرا کرد و با دکمه‌ی L2 در PS4 و جهت‌های دسته‌‌‌ی بازی آن را تغییر داد. از این طرف اگر استراتژی اولیه‌ی شما نتیجه نداد شما می توانید به راحتی برنامه‌ی خود را عوض کنید و یک راه جایگزین برای پیروز شدن در مسابقه پیدا کنید.

  1. استفاده از لغو فوق العاده (Super Cancel)

لغو فوق‌العاده بسیار مفید است. با فشار دادن هم زمان دو تریگر در کنترلر بازی اقدام بازیکن به انجام حرکت مورد نظر را لغو می‌کنید و حتی می‌توانید از اجرا حرکت خود تغییر جهت دهید. این ممکن است مانند یک راه برای لغو اشتباهات به نظر رسد، اما شما می‌توانید از این ترفند برای بدست آوردن کنترل بازیکن خود استفاده کنید و بازیکن به جای آنکه به مسیر برنامه‌ریزی شده‌اش حرکت کند، درست به جهت و مسیری حرکت می‌کند که شما می‌خواهید.

در بازی‌های فوتبال، مدافعان طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که همیشه به دنبال توپ می‌روند که آن را بدست بیاورند، اما این حرکت زمانی نتیجه‌ی خوبی در یک فضای مشخص می‌دهد که یک زاویه‌ی بهتری برای متوقف کردن بازیکنان حریف بدست بیاورید.

برای لغو یک پاس هنگامی که دکمه را فشار می‌دهید، لغو فوق‌‌ العاده بسیار مفید است چرا که مشخص است توپ به اشتباه بازی داده شده است. این تاکتیک از جمله روش‌های موثر برای غلبه کردن بر AI (هوش مصنوعی) بازیکنان و کنترل کردن دقیق آن‌ها‌ست. این واقعا یک تفاوت بزرگ در بازی است.

PES 2017 Liverpool

  1. چگونه دفاع کنیم

دفاع کردن کردن در PES 2017 به آسانی انتخاب می‌شود، اما هدایت و کنترل آن دشوار است. زمانی که شما در سطوح دشواری بالاتری، بازی را انجام می‌دهید آموزش خوبی برای بهتر دفاع کردن بدست می‌آورید.

بسیاری از بازی‌کنندگان اینگونه عادت کرده‌اند که با نگه داشتن دکمه‌ی X در کنترلر بازی به تعقیب توپ بروند و با نگه داشتن دکمه‌ی مربع بازیکن دوم را فراخوان کنند، اما این روش تیم شما را از حالت و شکل اصلی خود خارج می‌کند و یک حفره‌ی بزرگی در سیستم دفاع تیمتان ایجاد می‌کند تا تیم حریف به راحتی از آن بهره‌برداری کند.

این دکمه‌ها می‌توانند مفید باشند، اما بهتر است بدانیم که چه زمانی از آنها استفاده کنیم. هدایت و کنترل کردن دستی بازیکنان به شما پیشنهاد می‌شود چرا که در این حالت قادر خواهید بود فضاهای ایجاد شده در سیستم دفاع تیمتان را پر کنید و همچنین باعث بوجود آوردن اشتباه در تیم حریف شوید.

شما هنوز هم نیاز به استفاده از دکمه‌ی X برای بدست آوردن توپ دارید! فشاردادن دکمه‌ی X در زمان درستش مدافع شما را قادر می‌سازد تا در جایگاه خودش ایستاده و توپ را از حریف بگیرد و یک موقعیت حمله به سمت دروازه تیم مقابل برای شما فراهم کند. با این حال ممکن است شما اشتباهی در این حرکت داشته باشید که در این حالت باید یک بازیکن جایگزین برای جبران اشتباه‌تان انتخاب و استراتژی را بوسیله‌ی بازیکن جدید و جایگزین اجرا کنید. این روش احتمالا بهتر از تکل زیر با دکمه‌ی دایره است.

تکل بی‌موقع و بی‌جهت به راحتی می‌تواند یک کارت قرمز برای بازیکن شما حاصل کند. داوران در بازی PES از بیرون کشیدن یک کارت یا دو کارت نمی ترسند و اگر تکل زیر در زمان درستش انجام نشود بدون شک بازیکن با کارت مجازات خواهد شد.

پس چگونه تکل زیر را در زمان درستش استفاده کنیم؟ این مربوط می‌شود به صبر، پر کردن فضای خالی و انتظار برای یک حرکت حمله‌ای از سوی مهاجمان و به موقع فشار دادن دکمه‌ی X. به یاد داشته باشید هنگام دفاع و تکل، بازیکنان را با حداکثر سرعت کنترل نکنید چرا که این کار باعث می‌شود بازیکنان خط دفاع از حالت تعادل خود خارج شوند و دفاع خالی بماند.

در مورد تکل‌های زیرین، اگر واقعا شما به یک تکل نیاز دارید قبل از اجرای تکل مطمن شوید که به فضای بیشتری از زمین برای تکل نیاز ندارید. اگر درست در پشت مهاجم قرار دارید و یا دید واضح و روشنی از توپ ندارید از تکل استفاده نکنید.

اگر شما احساس می‌کنید در موقعیتی هستید که نمی‌توانید تکل را انجام دهید، بهتر است با نگه داشتن و فشار دادن دکمه‌ی X در کنترلر، مهاجم را برای گرفتن توپ از حریف هدایت کنید و پس از گرفتن و کنترل توپ، آن را پاس دهید و یا سانتر و شوت کنید.

PES 2017 off the ball

  1. آموزش امتیاز گرفتن در حالت Training (آموزش)

چشم پوشی کردن از آموزش‌ها و حالت‌های آموزشی بازی در PES بسیار آسان است ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از حالت‌های tutorial و training بازی استفاده کنید تا تمرکز بییشتری در بازی داشته باشید. اگر شما در بازی کردن PES به صورت حرفه‌ای جدی هستید و می‌خواهید در درجه‌ی سختی بالاتری حریف را شکست دهید و پیروز میدان شوید، دانستن تفاوت‌های ظریف بازی برای شما حیاتی است.

شروع آموزش‌ها آسان است چرا که پاس‌های اولیه، شوت، دریبل و تکل آموزش داده می‌شود، اما شما می‌توانید به تکنیک‌های پیشرفته‌تری بپردازید مانند استفاده از استیک راست کنترلر بازی برای ایجاد فضا و اجرای ترفند تکنیکی بازی. شما حتی شانس یادگیری انواع ضربه‌های شوت و ایستگاهی را در طول حالت‌های training و tutorial دارید.

این حالت برای بهبود مهارت در زدن ضربه‌های ایستگاهی شدیداْ توصیه می‌شود. زمان بیشتری برای تمرین اختصاص بدهید و زاویه‌های مختلفی برای ضربه‌های ایستگاهی انتخاب کنید این‌ها همگی روش‌های مختلفی هستند که به شما کمک می‌کنند تا امتیاز بیشتری را از ضربات ایستگاهی کسب کنید.

PES 2017 Referee

  1. نگاهی فراتر از آمار OVR

خیلی آسان است که به آمار OVR نگاه کنیم و در مورد توانایی‌های یک بازیکن در مقایسه با توانایی‌های سایر بازیکنان قضاوت کنیم. درحالی که آمار OVR یک راهنمای کلی از توانایی‌های بازیکن به شما می‌دهد، در بعضی مواقع در تیمی بازیکنی در پست خود با OVR پایین بهتر بازی می‌کند. به عنوان مثال، شما دو مهاجم فوروارد با امتیاز‌های ۸۰ و ۸۳ دارید، بازیکنی که امتیاز ۸۳ دارد توانایی‌های بهتری در تمام طول بازی می‌تواند داشته باشد اما این مهاجم با امتیاز ۸۰ است که می‌تواند آمار بالاتری را به ثبت برساند و نقش مهم‌تری را بر عهده دارد.

مطالعه آمار فردی نتایج بسیار بهتری نسبت به رتبه‌بندی OVR می‌دهد. یک مثال خوب، آنتونی مارتیال بازیکن منچستر‌یونایتد است- او به عنوان مهاجم در بازی PES 2017 لیست نشده است، و او OVR پایین‌تری دارد زمانی که شما او را به بازی می‌گیرید، اما به لطف آمار سرعت و تعادل این بازیکن، او همیشه در میدان بازی به خوبی عمل می‌کند.

چیدن بازیکنان با آمار فردی خوب و انتخاب یک سیستم تاکتیکی مناسب با توانایی‌های آن‌ها به شما یک فرصت بزرگ می‌دهد تا موفقیت در بازی را کسب کنید. لوییسائو یک مدافع بسیار بزرگ و کند در مرکز دفاع است، اما اگر شما او را در موقعیت طبیعی‌اش بازی دهید و از یک تاکتیک پیشرفته‌ی عمیق دفاعی استفاده کنید، او رشد خواهد کرد و اجازه‌ی ایجاد هیچ فضایی را در پشت دفاع نخواهد داد، و او برای مقابله با هرگونه تهدید هوایی، به اندازه‌ی کافی بزرگ و قوی هیکل است. تمرکز بر آمار فردی هر بازیکن ممکن است کمی خسته کننده باشد اما تغییرات اساسی را برای شما به همراه دارد.

ارسال نظر