تمامی بسته‌های الحاقی COD: Black Ops 3 رایگان می‌شود

اگر تجربه نسخه پایه و استاندارد بازی Call of Duty: Black Ops 3 برایتان کمی تکراری و خسته کننده شده، پیشنهاد شگفت انگیز کمپانی اکتیویژن را از دست ندهید. چندی پیش سازندگان نسخه بلک اپس ۳ مجموعه کال اف دیوتی از امکان دسترسی یک ماهه پی سی بازها به تمامی بسته های الحاقی این عنوان ویدیویی خبر دادند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تمامی بسته‌های الحاقی COD: Black Ops 3 رایگان می‌شود

چندی پیش سازندگان نسخه بلک اپس ۳ مجموعه کال اف دیوتی از امکان دسترسی یک ماهه پی سی بازها به تمامی بسته های الحاقی این عنوان ویدیویی خبر دادند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بر اساس اعلامیه کمپانی ناشر اکتیویژن، تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافه نسخه رایانه شخصی بازی Call of Duty: Black Ops 3 بزودی به مدت یک ماه رایگان خواهند شد. از آنجا که بیش از دو سال از انتشار این بازی می گذرد، به نظر می رسد سازندگان دیگر بر روی فروش نسخه استاندارد بازی تمرکز نمی کنند بلکه با انتشار نسخه رایگان این محتویات، خواهان افزایش فروش دی ال سی ها و بسته های گسترش دهنده بازی هستند.

طبق این بیانیه، دسترسی به نسخه رایگان تمامی بسته های الحاقی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳ از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۹ خرداد به وقت ایران (ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه قبل از ظهر ۳۰ می به وقت آمریکا) آغاز شده و بازیکنان و کاربران پلتفرم پی سی به مدت سی روز (تا ۸ تیر ماه) فرصت تجربه آن ها را خواهند داشت و با نقشه های جدید آشنا شوند. فراموش نشود جهت تجربه دی ال سی های این عنوان ویدیویی، باید نسخه استاندارد بازی را قبلا خریداری کرده باشید و این بازی در لیست عناوین حساب کاربری شبکه استیم شما وجود داشته باشد. در غیر این صورت، خبری از بسته های الحاقی رایگان نیست!

البته فقط نقشه های تمامی بسته های الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 به صورت رایگان در اختیار پی سی بازها قرار می گیرد و بازیکنان اجازه دسترسی به بخش زامبی، اسلحه ای جدید، گجت های جدید و... را ندارند. این پیشنهاد اکتیویژن تنها مختص خریداران نسخه استاندارد بازی نیست بلکه تمامی امتیازات و XP های آن دسته از گیمرهایی که پک دی ال سی بازی (تمامی بسته های الحاقی) را خریداری کرده اند، به مدت سی روز دو برابر حساب خواهد شد.

لازم به ذکر است بازیکنانی که نسخه استارتر بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳ را با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار خریداری کرده باشند نیز به تمامی DLC ها و بسته های گسترش دهنده بازی دسترسی خواهند داشت و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. توجه داشته باشید در حال حاضر این پیشنهاد مخصوص نسخه پی سی بازیست و درصورتی که شما جز کاربران و دارندگان کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ باشید، برای دسترسی به این بسته های الحاقی باید هر کدام را به صورت جداگانه و یا نسخه سیزن پس بازی را خریداری کنید.

ناگفته نماند عنوان بی نظیر و پرطرفدار Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۶ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۵ (مصادف با ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این عنوان توسط استودیوی Treyarch توسعه یافته که در آن زمان توانست رکورد فروش این مجموعه را بشکند و برای چند هفته متوالی، صدرنشین پرفروش ترین عناوین هفتگی بریتانیا شود.

تا به امروز، نسخه جدید دیگری از این مجموعه محبوب به نام Call of Duty: Infinite Warfare در روز ۶ نوامبر سال میلادی گذشته (۲۰۱۶) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی منتشر شد. همچنین نسخه جدید این فرانچایز یعنی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم هم اکنون توسط استودیوی اسلج همر گیمز در حال توسعه می باشد که در این نسخه بازیکنان از جنگ های علمی تخیلی به جنگ جهانی دوم سفر خواهند کرد. این عنوان ویدیویی در روز ۱۲ آبان ماه امسال بر روی پلتفرم های مذکور عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود در طول کنفرانس E3 2017 شرکت ژاپنی سونی، اطلاعات و ویدیوهای بیشتری از این عنوان مورد انتظار منتشر شود. همراه کلیک باشید...

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با انتشار رایگان و محدود تمامی بسته های الحاقی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳ چیست؟ آیا شما هم به سراغ تجربه این محتویات اضافه خواهید رفت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر