گوشی D1C نوکیا با اندروید ۷ در بنچمارک Geekbench چندین بار رویت شد

یک گوشی هوشمند متعلق به نوکیا با شماره مدل D1C در سایت بنچمارک Geekbench دیده شده است.

گوشی D1C نوکیا با اندروید ۷ در بنچمارک Geekbench چندین بار رویت شد

به گزارش کلیک، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه موجود نیست. تنها مشخص است که این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۴۳۰ با ۸ هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ استفاده می کند. این گوشی به ۳ گیگابایت رم و اندروید ۷ از پیش نصب شده مجهز است. به طور کلی می توان این دستگاه را یک میان رده به حساب آورد.

در سال ۲۰۱۴ قراردادی میان مایکروسافت و نوکیا منعقد شد که بر اساس آن نوکیا دستگاه ها و خدماتش را در ازای دریافت مبلغ ۷ میلیارد دلار به مایکروسافت واگذار کرد. همچنین بر مبنای بندی از این قرارداد، نوکیا از درج نام این برند بر روی گوشی های تولیدی خود منع شده بود که اخیرا زمان اجرای این بند به پایان رسیده است. اکنون ما به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ رسیده ایم و به احتمال زیاد طی این سه ماه تعداد ۳ یا ۴ گوشی و تبلت جدید توسط نوکیا به بازار وارد می شود. طبق شایعات دو عدد از این دستگاه ها به تراشه حرفه ای و قدرتمند اسنپ دراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود.

the-android-7-0-powered-nokia-d1c-went-through-geekbench-five-times-on-friday-jpg

همانطور که اشاره کردیم دستگاه جدید مشاهده شده در Geekbench دارای مشخصات پایین تری نسبت به دو گوشی دیگر است. گوشی Nokia D1C با تراشه اسنپ دراگون ۴۳۰ دیروز پنج بار در Geekbench رویت شد. بیشترین امتیاز به دست آمده در بخش تک هسته ای ۶۸۲ و در بخش چند هسته ای ۳۲۲۹ بوده است.

one-of-the-scores-from-the-nokia-d1cs-geekbench-test-jpg

ارسال نظر