قابلیت تشخیص جعلی بودن اپلیکیشن در اندروید نوقا

اندروید ۷ دارای ویژگی های جدیدی است. یکی از این ویژگی ها اضافه شدن قسمتی در اطلاعات نرم افزار ها است که به شما این امکان را می دهد که محل نصب نرم افزار های تان را ببینید.

قابلیت تشخیص جعلی بودن اپلیکیشن در اندروید نوقا

به گزارش کلیک، طبق اعلام گوگل، پیش نمایش اخیر اندروید ۷ اخرین پیش نمایش این اندروید خواهد بود و نسخه نهایی به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هر چیزی که انتظار دارید در این نسخه وجود خواهد داشت. یکی از تغییرات کوچک و البته جذاب در این نسخه اطلاعاتی در باره ی نرم افزار های نصب شده بر روی دستگاه تان است.

در بخشی که اطلاعات مربوط به نرم افزار های نصب شده شما نمایش داده می شود، قسمتی تحت عنوان 'store' اضافه شده است که این امکان را به شما می دهد تا بفهمید این نرم افزار ها را از کجا نصب کرده اید، مثلا از گوگل پلی استور نصب کره اید یا خیر.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که فایده ی این کار چیست؟ این که بدانیم نرم افزار مان را از کجا نصب کرده ایم به چه دردی می خورد؟ برخی می گویند که این موضوع مربوط به DRM و برنامه های کرک شده می باشد. اما تصور ما این است که شرکت های نرم افزاری از این قابلیت برای از بین بردن نرم افزار های جعلی و غیر رسمی استفاده خواهند کرد و بد افزار های نرم افزار های سالم را از بین می برند.

ارسال نظر